Žavi tai, jog šis pikapas galėtų būti vadinama australiška super-automobilio interpretacija. Kodėl? Nes iš pirmo žvilgsnio jis atrodo kaip dar vienas pikapas, tačiau variklis yra sumontuotas ne priekyje, bet per vidurį. Už vairuotojo kabinos.
Pasak šio projekto autoriaus Mike'o Moore, konstruodamas šį automobilį jis užtruko maždaug 5000 darbo valandų, supjaustė du tokius pikapus, perrinko vieną „Chevrolet Corvette“ variklį. Įdomu yra tai, kad Mike'as šiame projekte panaudojo keletą „BMW LMR V12“ komponentų.
Šiuo metu „General Motors“ inžinierių kūrinys išvysto maždaug 600 arklio galių, o pats automobilis sveria vos 1100 kilogramų, tad galite tik patys įsivaizduoto kokį galios ir svorio santykį turi šis žvėris.
Mus nustebino tai, jog šis automobilis yra naudojamas ne drago, bet žiedinėse lenktynėse, o tiksliau - „Time Attack“ varžybose. Kadangi „Holden“ pikapas privalo mokėti įveikti posūkius, „Rodeo“ pakaboje galima surasti „Ohlins“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatorius ir dvigubo balansyro pakabą.