• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Buffalo universiteto studija, kurią žurnalas „Sexuality&Culture“, mėgino įrodyti tai, kas mums ir plika akimi seniai buvo matyti: kad per pastaruosius kelis dešimtmečius populiarioji žiniasklaida moteris vaizduoja vis labiau seksualizuotai.

REKLAMA
REKLAMA

Mokslininkai savo tyrimui pasinaudojo „Rolling Stone“ žurnalų viršelių analize, peržiūrėję 1967–2009 metų numerius ir įvertinę, kaip kito moterų ir vyrų vaizdavimas. Mums sunku suprasti, kodėl tokiam tyrimui buvo pasirinktas būtent šis žurnalas, bet vienas darbo autorių pareiškė, kad „Rolling Stone“ jiems pasirodė tinkamas dėl savo plataus žinomumo, rašymo apie populiariąją kultūrą, taigi yra „tarsi langas, pro kurį galima pažvelgti į bendrą to laiko populiariosios kultūros vaizdą“.

REKLAMA

Rolling Stone žurnalas (fanpop.com) (nuotr. Balsas.lt)Rolling Stone žurnalas (fanpop.com) (nuotr. Balsas.lt)

Studijos autoriai sukūrė „seksualizavimo skalę“, pagal kurią ir matavo viršeliuose publikuojamų žmonių nuotraukas. Kuo ta nuotrauka seksualesnė – tuo aukščiau ji vertinama skalėje. Tarkime, „seksualizavimo“ taškų padėdavo pelnyti praviros lūpos, iškištas liežuvis, dalinis ar visiškas nuogumas ar provokuojanti kūno poza. O patys vaizdai buvo suskirstyti į tris kategorijas: neseksualizuoti, seksualizuoti ir „hiperseksualizuoti“.

 

Rolling Stone žurnalas (fanpop.com) (nuotr. Balsas.lt)Rolling Stone žurnalas (fanpop.com) (nuotr. Balsas.lt)

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų