„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus“, – pranešime sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Tinklo pardavimai Latvijoje pernai siekė 30,5 mln. eurų, o Estijoje – 27 mln. eurų.
Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. eurų – atidaryti du nauji restoranai Klaipėdoje ir Vilniuje, šiemet planuojama pradėti statyti dar du. Be to, bus tęsiama restoranų renovacija ir skaitmeninimas.
Kauno rajone bendrovė baigė padažų gamyklos ir logistikos centro statybas, į jas investuota 15 mln. eurų, čia sukurta 20 naujų darbo vietų.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2.)