• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Užsukęs papietauti į „Hesburger“ kaunietis mėsainyje aptiko ropojančius vabalus. Vyro apetitas buvo sugadintas, tačiau labiausiai nustebino darbuotojų reakcija. Jie tikino, kad viskas normalu, juk čia toks padažas.

4

Užsukęs papietauti į „Hesburger“ kaunietis mėsainyje aptiko ropojančius vabalus. Vyro apetitas buvo sugadintas, tačiau labiausiai nustebino darbuotojų reakcija. Jie tikino, kad viskas normalu, juk čia toks padažas.

REKLAMA

Socialiniame tinkle „Facebook“ kaunietis Arminas pasidalijo nemalonia patirtimi.

„Nusipirkęs mėsainį su šonine, jame radau vaikščiojančius padarus salotose, ar tai normalu?

O jei vaikas tokį mėsainį suvalgytų, nepamatęs vabalų? Ir apsinuodytų, kas liktų kaltas? Aišku, tėvai, ne kas kitas“, – piktinosi vyras.

Anot Armino, dar neaišku, kokia bus jo paties savijauta.

„Turbūt teko keletą tų vabalų ir man suvalgyti. Tačiau, kai pasiskundžiau darbuotojai, ji teigė, kad čia toks padažas. Ir viskas normalu. Pasiūlė grąžinti pinigus arba naują mėsainį. Ir vis tikino, kad čia viskas normalu.

Bet atsisakiau ir tiesiog išėjau. Manau, nenormalu, tokius vaizdus pamatyti maiste. Dabar visiems patariu visada tikrinti ką valgote, nes niekada nežinai, ką gali rasti“, – patarė vyras.

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, kuo daugiau žmonių turi sužinoti, kad „Hesburger“ mėsainiai parduodami su padažu, kuriame galima rasti vabaliukų.

REKLAMA

„Jei nuo šio padažo teks apsinuodyti, tikrai pasidalinsiu dar viena istorija.

Ir suprantu, kad visiems visko pasitaiko. Bet vis tik maistas su tokiais priedais neturėtų būti prekyboje“, – tikino vyras.

Kavinė komentaro nepateikė

Portalas tv3.lt susisiekė su kavine, kurioje pietavo Arminas. Atsiliepusi darbuotoja tikino, kad yra užsiėmusi, todėl situacijos pakomentuoti negali. Tačiau ji teigė, kad atsakingi asmenys komentarą pateiks raštu.

REKLAMA
REKLAMA

Vėliau įmonė atsiuntė komentarą, kuriame „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela apgailestavo dėl šios situacijos.

„Mes atsiprašome kliento dėl nemalonios patirties.

Sumuštinių gamyboje naudojamos „Frillice“ veislės salotos yra plaunamos restoranuose. Šis procesas atliekamas itin atidžiai ir kruopščiai. Kadangi salotos yra natūralus produktas ir jų auginimo aplinkoje gali pasitaikyti vabzdžių, tad yra tikimybė, kad jų pateks ant salotų lapų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokie nukrypimai dažniausiai pastebimi pradiniame salotų plovimo proceso etape ir gali būti pašalinti. Taigi, toks atvejis yra labai retas galutiniame produkte. Nepaisant to, kad tokia situacija labai reta, ji yra labai nemaloni, nes toks produktas neatitinka mūsų nustatytų kokybės standartų“, – pasakojo įmonės atstovė.

Ji tikino, kad visi darbuotojai buvo informuoti apie šį atvejį, kad toks natūralus produktas kaip salotos, kuris yra kruopščiai ir atidžiai plaunamas, būtų papildomai atidžiai peržiūrimas.

REKLAMA

„Sieksime, kad nemalonių atvejų būtų išvengta ateityje“, – sakė I. Salmela.

Nekokybiškus maisto produktus galima grąžinti

Portalas tv3.lt primena, kur reikia kreiptis įsigijus blogus maisto produktus.

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

REKLAMA

Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą.

Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę. Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas. Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą.

Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų