„Nepaisant besitęsiančios sudėtingos ekonominės situacijos rinkose antrąjį šių metų ketvirtį mums pavyko padidinti tiek pardavimus, tiek pajamas visuose verslo sektoriuose. EBIT marža augo net iki 15,4 procentų, – sakė „Henkel“ generalinis direktorius Kasper Rorsted. – Apyvarta augo visuose segmentuose, bet ryškiausiai – besivystančiuose regionuose. Pardavimų dalis šiose rinkose pirmą kartą sudarė 45 proc. nuo visos mūsų prekybos“.
„Henkel“ pardavimai 2013 m. antrąjį ketvirtį lyginant su 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu augo 1,9 proc., nuo 609 mln. eurų iki 660 mln. eurų. Pajamos augo 6,7 proc. ir sudarė 432 mln. eurų.
„Ateinantį pusmetį bendra ekonominė situacija greičiausiai išliks sudėtinga, todėl ir toliau investuosime į produktų konkurencingumo didinimą. Planuojame paprastinti ir spartinti veiklos procesus, kad sudėtingoje rinkos aplinkoje galėtumėme reaguoti lanksčiau ir efektyviau“, – teigė K. Rorsted.
„Henkel“ įkurta 1976 m. ir valdo tokius gerai žinomus prekinius ženklus kaip „Persil“, „Schwarzkopf“ ir „Loctite“. „Henkel“ dirba 47 tūkst. darbuotojų. 2012 m. bendrovė pardavė produkcijos už 16,5 mlrd. eurų, o įmonės pelnas siekė 2,335 mlrd. eurų