Praėjus vieneriems metams, „Hartge“ pristatė naują „E28“ versiją - „H5S“. Naujoji versija taip pat turėjo 3.5 litro motorą, tačiau variklio galia buvo pakelta iki 240 arklio galių ir 320 Nm. Tobulindami šį variklį, „Hartge“ didžiausią dėmesį skyrė cilindrų galvai, kuro įpurškimui, išmetimo kolektoriui. „5S“ taip pat turėjo storesnius stabilizatorius, standesnes spyruokles ir 3 centimetrais sužeminta pakaba.
Kalbant apie eksterjerą, pakeitimų būta ne ką mažiau. Kiekvienas „H5“ modelis būdavo aprūpintas nauju priekinio buferio pažeminimu, naujo dizaino slenksčiais ir kukliu spoileriu ant bagažinės dangčio.
Nuo 1985 iki 1988 metų, „Hartge“ nusprendė šiek tiek patobulinti iki tol naudotą receptą. „Hartge“ specialistai kaip pagrindą pasiimdavo „BMW 535i“ ir iš jo išspausdavo kiek leisdavo tuometinės „Hartge“ specialistų galimybės.
„H5SP“ modeliai būdavo komplektuojami su 3.5 litro, 6 cilindrų benzininiu motoru, tačiau jų pajėgumas siekė 254 arklio galias esant 6100 aps/min. Palyginimui, standartinis motoras išspausdavo 185 arklio galias.
„H5SP“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.6 sekundes ir pasiekdavo 242 km/val. maksimalų greitį.
Tačiau pati skaniausia „Hartge“ uoga buvo „Hartge H5SP-24“ - „BMW M5“ alternatyva. „Hartge“ specialistai į savo dirbtuves atsivežę garsųjį „M88“ variklį, jį aprūpino specialiai šiam varikliui pagamintu alkūniniu velenu, pakoregavo kuro padavimo sistemą ir iš jo išspaudė 330 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą.
Deja, tačiau „Hartge“ pagamino tik šešis „H5SP-24“ egzempliorius. Kiekvienas iš jų šiuo metu kainuoja daugiau nei 100 tūkst. eurų.