Vienas didžiausių bankų Lietuvoje „Hansabankas“ didina kai kurių mokėjimo pavedimų ir sąskaitų tvarkymo paslaugų įkainius.
Anot „Hansabanko“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovo Antano Danio, kainodaros pokyčius lėmė pastaraisiais metais gerokai išaugusios mokėjimo pavedimų ir sąskaitų tvarkymo operacijų sąnaudos, pranešė bankas.
Nuo šių metų gegužės 6 dienos fiziniams ir juridiniams klientams paprastas mokėjimo pavedimas į Lietuvoje registruotus bankus, pateiktas „Hansabanko“ klientų aptarnavimo padaliniuose, kainuos 4 litus, o tokia pati paslauga interneto bankininkystės sistemoje „hanza.net“ kainuos 1,2 lito.
Nuo gegužės 6-osios keisis ir įmokų priėmimo paslaugų kainodara - šios paslaugos „hanza.net“ kainuos 80 centų už operaciją, o jei įmoka į Lietuvos valstybės ir savivaldybių biudžetus bei valstybės pinigų fondus neviršija 4 litų, įmoka priimama nemokamai. Šių paslaugų įkainiai, klientui mokant įmokas banko padaliniuose, nesikeičia.
„Manome, jog naujoji kainodara paskatins klientus aktyviau naudotis tiesioginio debeto ir kitomis elektroninės bankininkystės paslaugomis, kurios taupo jų pinigus ir laiką“, - teigė Antanas Danys.
Anot „Hansabanko“ atstovų, nuo gegužės 6 dienos gyventojai turės mokėti 50 centų didesnį ketvirtinį sąskaitos tvarkymo mokestį - 1,5 lito mokestis bus nurašomas nuo sąskaitos kas ketvirtį. Nuo minėtos datos taip pat bus pradėtas taikyti mokestis už sąskaitų periodinių išrašų spausdinimą banko padalinyje. Banko sąskaitos periodinių išrašų siuntimas paštu kartą per mėnesį gyventojams kainuos 1,9 lito, įmonėms - 5 litus.
„Hansabankas“ priklauso Baltijos ir Šiaurės šalių regione pirmaujančiai finansinei grupei „Swedbank“.