• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nissan Skyline GT-R“, „PGC10“, „Hakosuka“ - kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Net kelis vardus turintis automobilis puikiai žinomas visame pasaulyje dėl daugybės priežasčių. Kadangi automobilis buvo ypatingas, puikiai pasirodė lenktynių trasose ir turi turtingą istoriją, norint tokią mašiną pastatyti savo garaže, reikėtų sumokėti labai didelę sumą. Tokią sumą už kurią galėtumėte įsigyti labai prabangų namą. Tačiau vargu ar vertėtų „Nissan GT-R“ lyginti su nekilnojamu turtu, ar ne?
„Nissan GT-R“ buvo sukurti ne bendro naudojimo keliams. „Nissan“ inžinieriai iš pradžių automobilį sukūrė lenktynių trasoms, o vėliau jį pritaikė bendro naudojimo keliams. Gana paprastas, tačiau efektingas receptas, kuriuo naudojosi beveik visi automobilių gamintojai.

Nissan Skyline GT-R“, „PGC10“, „Hakosuka“ - kaip pavadinsi, taip nepagadinsi. Net kelis vardus turintis automobilis puikiai žinomas visame pasaulyje dėl daugybės priežasčių. Kadangi automobilis buvo ypatingas, puikiai pasirodė lenktynių trasose ir turi turtingą istoriją, norint tokią mašiną pastatyti savo garaže, reikėtų sumokėti labai didelę sumą. Tokią sumą už kurią galėtumėte įsigyti labai prabangų namą. Tačiau vargu ar vertėtų „Nissan GT-R“ lyginti su nekilnojamu turtu, ar ne?
„Nissan GT-R“ buvo sukurti ne bendro naudojimo keliams. „Nissan“ inžinieriai iš pradžių automobilį sukūrė lenktynių trasoms, o vėliau jį pritaikė bendro naudojimo keliams. Gana paprastas, tačiau efektingas receptas, kuriuo naudojosi beveik visi automobilių gamintojai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Skyline (1)


„Hakosuka“ tarp automobilių entuziastų visada turėjo gerą reputaciją. Nereikėjo net sakyti ar jis patobulintas ar ne, jeigu vairuoji „Nissan GT-R“ - daugiau klausimų nekyla.
Susidomėjimas pačiu pirmuoju „Nissan GT-R“ per pastaruosius metus išaugo kelis kartus. Galbūt žmonėms atsibodo elektronikos prikimšti automobiliai, galbūt žmonės turi daugiau pinigų, tačiau noras turėti „Hakosuka“ kaip niekada didelis.
Užtenka pasižiūrėti kas dedasi Japonijoje. Kasmet į Japonijos kelius išrieda vis daugiau ir daugiau šių modelių. Kalbame ne tik apie „Hakosuka“, bet ir apie šiek tiek piggesnius „GT2000“ modelius. Pastarieji dažniausiai tampa bandomaisiais triušiais ir gauna „GT-R“ apdailą, galingesnius variklius. Būtent „GT2000“ versijų niekas nebijo modifikuoti, tuo tarpu „GT-R'as“ turi išlikti autentišku, arba bent jau taip norėtų konservatyvesnių pažiūrų automanai.

REKLAMA

Skyline (2)


Kitagawa Kenmeri - 33 metų vyras, kuris prieš maždaug tris su puse metų sugebėjo įgyvendinti savo svajonę ir įsigyti ne pačios geriausios būklės „Nissan GT-R“. Greičiausiai jau supratote, kad apibūdinimas - „Ne pačios geriausios būklės“ - reiškia gerokai apdaužytą, rūdimis „aplipusį“ egzempliorių, kuriam reikia ne tik meilės, bet ir investicijų.
Kadangi, tai buvo ne pirmas „GT-R“ vyro kolekcijoje, šį kartą jis nusprendė jį grąžinti ten, kur jam ir vieta - į lenktynių trasą. Vyro teigimu, norėjosi išlaikyti autentiškumą, tačiau norėjosi pridėti keletą modernių detalių, kurios leistų automobiliui lenktynių trasoje kovoti bent jau su moderniais hot hatch'ais.
Todėl nenustebkite išvydę pilną saugos lankų komplektą, lenktyniniuose automobiliuose naudojamą kuro baką, tiesioginį įpurškimą ir dar daugybę gėrybių, dėl kurių automanai pradeda seilėtis.

REKLAMA
REKLAMA

Skyline (3)


Atrodo kovingai, ar ne? Tačiau vyras priduria, jog tai nėra modernus bolidas. Jis gali važiuoti ne tik lenktynių trasoje, bet ir bendro naudojimo keliais. Tai yra vienas didžiausių „Nissan GT-R“ privalumų. Jis universalus.
Aišku, norint važiuoti greitai, reikia paaukoti praktiškumą ar galines sėdynes, tačiau automobilyje visada bus viena laisva sėdynė jūsų antrajai pusei, kuriai tikrai patiks „GT-R“ skleidžiamas garsas. Galbūt jo dėka jūsų antroji pusė norėtų dažniau eiti į miegamąjį?
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų