Bendrovė pranešė, kad jos grynasis pelnas per 12 mėnesių iki pernykščio lapkričio sumažėjo 13 proc., nes fizinės parduotuvės prarado klientų, o internetinės prekybos apimtys nesugebėjo visiškai sumažėjimo kompensuoti.
Dėl tokio rezultatų H&M akcijų kursas Stokholme smuktelėjo beveik 7 proc., o per pastarųjų 12 proc. kompanijos akcijos nuvertėjo kiek mažiau nei 42 proc.
„Mūsų praėjusių metų rezultatai buvo prieštaringi. Kai kuriose srityse fiskuota pažanga, tačiau kitose būta problemų“, – sakė H&M vadovas Karlas-Johanas Perssonas, pridūręs, kad pardavimų augimas „akivaizdžiai nesiekia mūsų lūkesčių“.
Anot K.-J. Perssono, bendrovės rezultatus „reikėtų vertinti platesniame transformacijos, kurį vyksta šioje srityje, kontekste“. Tačiau jis pripažino, kad ir pati kompanija turi spartinti savo strategijos įgyvendinimą.
„Mūsų internetinės prekybos ir naujų prekių ženklų rezultatai buvo geri, tačiau prasčiausiai sekėsi fizinėms parduotuvėms, kur labiau jaučiamas klientų elgesio pasikeitimai“, – sakė H&M vadovas.
H&M pardavimai sumažėjo Vokietijoje – didžiausioje kompanijos rinkoje. Taip pat pardavimai mažėjo ir Didžiojoje Britanijoje bei Nyderlanduose. Tačiau apyvarta augo antroje pagal dydį Jungtinių Valstijų rinkoje bei Prancūzijoje, Kinijoje ir Švedijoje.
Šiuo metu H&M visame pasaulyje valdo 4500 fizinių parduotuvių ir planuoja atidaryti dar 390. tuo pačiu kompanija ketina 170 parduotuvių uždaryti.