Pasak įkūrėjo Žilvino Vasiliausko, internetinė parduotuvė bus prieinama jau gegužės 16 dieną – „Pradėti ketiname nuo Kauno ir per mėnesį įsibėgėti visoje Lietuvoje“.
„Norint pasiekti Lietuvos užkampius ir mažesnius miestelius, turime naudoti esamą kurjerių tinklą. Net pats didžiausias tinklas nepajėgtų maisto išvežioti ne per kurjerius“, - teigia Ž. Vasiliauskas.
Naujos internetinės parduotuvės pagrindinis akcininkas teigia, kad jų didžiausias iššūkis buvo išspręsti kliento ir kurjerio „konfliktą“, kuomet užsakovui reikia laukti kurjerio.
„Šiuo atveju mes pabandysime, bent jau didžiuosiuose miestuose tokią dėžę, kurią būtų galima prirakinti prie durų. Bus duodama speciali kilpelė prie durų, kuri saugiai pritvirtinama, kad niekas nepavogtų. Taip pat svarbu paminėti, kad dėžėje bus reguliuojama temperatūra“, - sako jis.
Ž. Vasiliaukas pasakoja, kad šiuo metu vyksta testavimas per draugus ir pažįstamus. Dabar dalyvauja penki tūkstančiai žmonių ir beveik 100 tiekėjų.
Devyni mėnesiai darbo
DPD vadovas Robertas Vilkaitis teigia, kad jiems yra smagu prisijungti prie projekto, tačiau tai nėra naujiena kitose šalyse.
„Pati idėja prekiauti internete nėra nauja idėja, tačiau sprendimas su dėžėmis tikrai bus naujiena ir su tokiu sprendimu DPD galės įvykdyti užsakymus. Pirmosios dėžės jau iškeliavo ir jau matome vietų, kurias galime patobulinti. Kai startuosime visoje Lietuvoje norime pateisinti savo vardą“, - sako R. Vilkaitis.
„Mediapark“ vadovas Povilas Redko pasakoja, kad prieš šio projekto dirbo 25 programuotojai ir dizaineriai, o dirbant praleista daugiau nei 7000 valandų.
„Prie projekto dirbome 9 mėnesius, tai vienas iš didžiausių mūsų iššūkių, nors turime patirties ir dirbome su internetinėmis parduotuvėmis Švedijoje. Sukūrėme internetinę svetainę ir tris mobiliąsias aplikacijas: viena skirta pirkėjams, kita karjerui, o trečia sandėlio darbuotojui“, - pasakojo P. Redko.
Kainos tokios pačios kaip ir prekybos centre?
Internetinės parduotuvės įkūrėjas Ž. Vasiliauskas teigia, kad kainos bus tokios pačios kaip ir prekybos lentynose, o užsisakius iki 17 valandos pirkėjai gaus prekes tą pačią naktį arba kitą rytą.
Kalbėdamas apie pelną verslininkas nepasikuklino ir teigia, kad jau kitais metai tikisi turėti pelno, nors į šį projektą investuota 2 mln. eurų.
„Aš ne toks žmogus kuris dirba nepelningai. Jeigu mes būsime pelningi, tai kitiems prisijungti prie rinkos nebus sudėtinga. Manome, kad jau 2017 metų balanse galėsime parodyti pliusą“, - tikina verslininkas.
tv3.lt primena, kad po „Fresh market“ bankroto internetinėje maisto produktų mažmeninėje prekyboje buvo monopolija. Vienintelė tokią paslaugą teikė „Barbora“.