Viena populiariausių „Sodros“ elektroninių paslaugų gyventojams – prašymų skirti pašalpą teikimas. Praėjusiais metais per „Sodros“ Elektroninę gyventojų aptarnavimo sistemą (EGAS) pateikta 493 tūkst. šių prašymų, t.y. 59 proc. visų prašymų skirti pašalpą. Palyginti su 2012 m., elektroninių prašymų gauta 37 proc. daugiau.
Dažniausiai gyventojai internetu teikia prašymus skirti ligos pašalpą. Pernai šie prašymai sudarė 56 proc. visų elektroninių prašymų.
Pateikus prašymą internetu nebereikia vykti į „Sodros“ skyrių, o pašalpa per 15 darbo dienų nuo visų dokumentų ir duomenų, reikalingų ligos pašalpų skyrimui, gavimo išmokama į gyventojo nurodytą sąskaitą.
Sparčiai populiarėja naujausia „Sodros“ elektroninė paslauga – unikalaus kliento identifikavimo kodo (KID) suteikimas. Ja jau pasinaudojo 10 tūkst. gyventojų. Kodas reikalingas norint gauti asmeninę informaciją telefonu 1883 paskambinus į „Sodros“ informacijos centrą. Kodą taip pat galima gauti teritoriniuose „Sodros“ skyriuose.
Gyventojai taip pat aktyviai naudojasi galimybe internetu sužinoti prognozuojamą senatvės pensijos dydį. Tai galima padaryti „Sodros“ gyventojų portale http://www.gyventojai.sodra.lt/ prisijungus prie asmeninės paskyros ir susiformavus suvestinę.
Interneto svetainėje www.sodra.lt galima rasti detalias instrukcijas, kaip prisijungti prie EGAS sistemos ir ja naudotis. O į papildomus klausimus telefonu atsakys „Sodros“ informacijos centro konsultantai, kuriems galima paskambinti numeriu 1883 arba (+370) 5 250 0883.