Daugiau nei 30 metų lenktynių trasose žinomos Italijos „Oregon team“ komandos vadovas Giorgio Testa neslėpė pakilios nuotaikos: „Aš labai patenkintas rezultatu ir tuo, kad Gustas tobulėja kiekviename trasos rate. Jis nedaro klaidų, važiuoja labai stabiliai ir svarbiausia – greitai. Dar du mūsų lenktynininkai turi gerokai daugiau patirties, tačiau Gustas visiškai nuo jų neatsilieka. Turėtumėte žinoti, kad vien Europoje yra bent 200 LMP3 kategorijos automobilių, tačiau Europos Le Mano serijoje jų bus tik 14. Tai geriausios komandos ir geriausi lenktynininkai. Todėl mane Gusto greitis stebina ir labai džiugina. Tikiuosi, kad šis lenktynių sezonas bus puikus ir ne kartą lipsime ant apdovanojimų podiumo“.
Prieš oficialius ELMS testus Prancūzijoje daug kas juokavo, kad šiemet Gustą bus galima vadinti greičiausiu lietuviu planetoje, nes kai kuriose lenktynių trasose didžiausias jo automobilio greitis sieks ir 300 km/val.
Komentatoriai nedaug suklydo - „Paul Ricard“ trasoje G.Grinbergo maksimalus greitis buvo 291,1 km/h. Sunku patikėti, bet tai buvo didžiausias maksimalus greitis visų LMP3 dalyvių tarpe.
Europos Le Mano serijos (ELMS) lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais. Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Moncos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžysis 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.
ELMS lenktynės trunka net 4 valandas, o kiekvienoje komandoje lenktyniauja 2-3 pilotai, kurie varžybų metu keičiasi. Lietuvio komandos draugai bus patyrę italai Damiano Fioravanti ir Lorenzo Bontempelli.