Vieno didžiausių kosmetikos gamintojų Baltijos šalyse „BIOK laboratorijos“ specialistų nuomone, veiksmingiausi jauninamosios kosmetikos ingredientai yra hialuronas, sacharidai, peptidai, o iš natūralių priemonių ypač populiarus biokolagenas, kuris puikiai tinka rūpinantis bei prižiūrint brandžią odą.
Vis dėlto specialistai įspėja, kad joks jauninamasis kremas nepadės, jei bus neteisingai prižiūrima oda. „Moterys tenkina savo poreikį išlaikyti stangrią ir jauną odą, bet ne visuomet supranta kruopštaus odos valymo ar drėkinimo svarbą. Teisingai sakoma, kad cukraus neišmaišysi sustingusiame kisieliuje. Taip yra ir su odos priežiūra – net prabangus kremas neduos laukiamo rezultato prieš tai odos nenuvalius, netonizavus, nepašalinus negyvo ar šerpetojančio sluoksnio“, – sako Dienos SPA centro „Eslauda“ komercijos direktorė Eglė Markauskaitė.
Specialistai taip pat atkreipė dėmesį, kad grožio priemonių vartojimo tendencijos tarp Lietuvos bei kitų Europos šalių moterų panašios, skiriasi tik dėl geografinės aplinkos. Tuo tarpu tarp vyrų – skirtumai kur kas ryškesni. „Kitų Europos šalių vyrai naudoja kur kas daugiau ir platesnį vyriškos kosmetikos priemonių asortimentą nei lietuviai. Užsienyje populiarūs paakių kremai, šampūnai, papildyti pigmentais ir skirti padengti žilus plaukus, Lietuvoje neturi paklausos“, – teigia „BIOK laboratorijos“ rinkodaros projektų vadovė Justė Uguraitytė, tačiau priduria, kad vyriškos kosmetikos vartojime pastebimi nemenki pokyčiai.
Remiantis 2012 metų pabaigoje „BIOK laboratorija“ užsakymu atliktais tyrimais, kosmetikos ir higienos prekes, skirtas vyrams dažniau pirko jie patys nei moterys, kaip buvo anksčiau. Pasak J. Uguraitytės, tai leidžia daryti prielaidą, kad vis daugiau vyrų tampa ne tik pirkimo proceso iniciatoriais, tačiau ir įgyvendintojais.
E. Markauskaitė taip pat pripažįsta, kad vyrai mažiau nei moterys rūpinasi savo oda, tačiau nebevengia nei veido, nei kūno procedūrų, perka vis daugiau kosmetikos produktų.
Tenkindami šias vartojimo tendencijas, kosmetikos kūrėjai ir gamintojai kasmet pasiūlo nemažai naujovių. Su daugeliu iš jų ir bus galima susipažinti parodoje „Pelenė“, kurioje profesionalios ir individualaus naudojimo kosmetikos priemones pristatys daugiau kaip 100 įmonių, o kosmetiką vyrams – apie 40 dalyvių.
„BIOK laboratorija“ tarp didžiausių savo naujienų mini naują prekės ženklo RASA seriją „anti-age“, skirtą kovoti su odos senėjimu. Ši serija sukurta bendradarbiaujant su estetinės medicinos ir dermotologijos ekspertais. Vyrams „BIOK laboratorija“ pasiūlys prekės ženklo ARAS naujienų – losjoną po skutimosi, naujos formulės šampūną, plaukų gelį.
„Eslauda“ parodos lankytojams taip pat turi nemažai naujienų. Kaip vieną iš ryškesnių galima paminėti jūrinės kosmetikos PHYTOMER biotechnologijų pagrindu sukurtą jauninamąjį veido kremą su echopolisacharidais iš jūrinio planktono. Arba jauninamąją akių srities procedūrą „Jaunaviškas žvilgsnis“. O vyrams patiks PHYTOMER veido ir paakių srities kremai vienoje pakuotėje.
Iš viso parodoje dalyvaus rekordinis skaičius įmonių – beveik 200. Didžioji jų dalis demonstruos profesionalios kosmetikos veidui, kūnui, plaukams naujienas. Tradiciškai kartu su paroda vyks Lietuvos kirpėjų ir grožio specialistų čempionatas, stilistų iš Lietuvos ir užsienio pasirodymai bei naujausių kirpimo tendencijų pristatymai. Lankytojai galės pasigrožėti ir Liutauro Salasevičiaus suknelėmis ar „Le Rina“ vestuvinių suknelių kolekcija.
Paroda vyks balandžio 5-7 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. Bilietų kaina – 10 Lt ir 5 Lt. Bilietus jau galime įsigyti internete www.bilietupasaulis.lt