Klasikinis vyro idealas – nebemadingas. Dabar dizainerių taikinyje perkarę vaikinai.
Vargšai modeliai vyrai: jų vardus žino tik ekspertai, o supermodelis Heidi Klum niekada nesukurs jiems skirtos laidos. Kiekvieną mados sezoną jie tampa vis plonesni ir vis rečiau lankosi sporto salėje, rašo Vokietijos dienraštis „Die Welt“.
Dabartiniai modeliai ištįsę, jų pečiai siauri, o kojos kaip pieštukai. Dizaineriams nebereikia gražių vyrų. Pirmenybė teikiama į paukščių baidykles panašiems jaunuoliams.
Iš pradžių tokius modelius buvo galima pamatyti Haute-Couture madų pristatyme Paryžiuje ar Londone. Pirmiausia jiems kostiumus pradėjo kurti Dior dizaineris Hedis Slimane. Greitai nauji siluetai išpopuliarėjo ir Niujorke. Netgi Dolce&Gabana dizaineriai, kurie tradiciškai drabužius siuvo klasikinio tipo, raumeningiems vyrams, ant podiumo siunčia gležnus berniukus.
Anksčiau pirmas manekenų klausimas būdavo: „Kur artimiausia sporto salė?“, dabar reikalaujama, kad modeliai savo raumenų tobulinimui skirtų kuo mažiau dėmesio. Turėję idealius duomenis vyrai nebetinkami Europos modelių rinkai.
Amžius taip pat svarbus: anksčiau modelio darbą pradėdavo dirbti 25 metų vyriškiai, dabar vyresni nei 23 metų vaikinai dažnai laikomi jau per daug subrendę podiumui. Norintys patekti į garsiausius mados žurnalus turi būti 17-22 metų amžiaus. Šį reiškinį buvo galima stebėti ir Berlyno mados savaitės metu.
Ar vyrai dėl tokių tendencijų stengiasi bet kokia kaina numesti svorį? Nors labiausiai akcentuojamos moterų problemos, tačiau valgymo sutrikimų turi ir vyrai, tiesa, dešimt kartų rečiau.
Dėl tokių tendencijų kaltinama mados industrija, tačiau didžiausia atsakomybė, matyt, turėtų tekti madų žurnalams: jei jie daugiausia dėmesio skirtų klasikinio tipo modeliams, į tai atsižvelgtų ir dizaineriai.