• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „Socio Research Centre“ atliktos apklausos duomenimis, „Hesburger“ bei „McDonalds“ yra dažniausiai spontaniškai minimi greitojo maisto tinklai Lietuvoje. Kiek rečiau apklaustieji minėjo „Čili pica“, kebabines, „KFC“, „Express Pizza“ ir kitas užkandines. Didžiausias restoranų tinklas Baltijos šalyse bei Suomijoje „Hesburger“ jau kelerius metus iš eilės išlieka lyderis lojalių klientų tarpe. Tinklo restoranuose bent kartą per mėnesį apsilanko 11-12 proc. minėtų lankytojų.

Nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „Socio Research Centre“ atliktos apklausos duomenimis, „Hesburger“ bei „McDonalds“ yra dažniausiai spontaniškai minimi greitojo maisto tinklai Lietuvoje. Kiek rečiau apklaustieji minėjo „Čili pica“, kebabines, „KFC“, „Express Pizza“ ir kitas užkandines. Didžiausias restoranų tinklas Baltijos šalyse bei Suomijoje „Hesburger“ jau kelerius metus iš eilės išlieka lyderis lojalių klientų tarpe. Tinklo restoranuose bent kartą per mėnesį apsilanko 11-12 proc. minėtų lankytojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Remiantis tyrimu, matyti, kad lietuviai rinkdamiesi kur pietauti, daugiausiai dėmesio kreipia į skanų maistą, tą pabrėžė 90 proc. apklaustųjų, taip pat – maisto patiekimą (88 proc.) ir produktų kokybę (86 proc.). Tuo tarpu kainos svarba renkantis užkandinę tautiečiams yra ketvirtoje vietoje (beveik 86 proc.). Nuolat spartėjantis gyvenimo tempas, darbų kiekis priverčia susimąstyti ir apie pietų patiekimo greitį (82 proc.). Apklausa atskleidė, kad lyginant su pernai metų paskutiniu ketvirčiu, „Hesburger“ restoranai buvo kur kas geriau įvertinti pagal šiuos kriterijus: išaugo klientų pasitikėjimas, labiau vertinami kokybiški produktai, platus meniu pasirinkimas, trumpas aptarnavimo laikas ir patogios restoranų lokacijos.

REKLAMA

“Akivaizdu, kad dėl didelio užimtumo darbo metu bei trumpų pertraukų mokymo įstaigose dauguma pietums gali skirti labai mažai laiko. Į tai atsižvelgdami visuose savo restoranuose siekiame klientams suteikti galimybę papietauti greitai ir kokybiškai bei maistingai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad einame teisingu keliu”, - teigia Ieva Salmela “Hesburger” plėtros direktorė.

REKLAMA
REKLAMA

Remiantus tyrimu, matyti, kad lyginant su pernai, išaugo “Hesburger” norinčių greitai papietauti šeimų skaičius. Restoranų tinklas gali pasiūlyti valgiaraštį ne tik suaugusiems, bet ir specialų – vaikams. Net 25 tinklo restoranai Baltijos šalyse mažuosius kviečia žaisti šalia įrengtose lauko ar vidaus žaidimų aikštelėse, penkios iš kurių yra Lietuvoje. Šie du aspektai itin patrauklūs šeimoms, kadangi tėvai gali atsipalaiduoti ir ramiai užkąsti, o vaikai smagiai praleisti laiką žaidimų aištelėje.

„Socio Uuringukeskus” apklausa tyrė populiariausias maitinimo įstaigas Lietuvoje: „McDonalds”, „Hesburger”, „Cili pica”, kebabines, „KFC”, „Express Pizza”, „CanCan Pizza”, „Charlie Pizza”, „Delano”, „Statoil” ir kitas, iš viso 15 prekės ženklų. Tyrimas vyko 10–yje apskričių: Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Panevežio, Šiaulių, Tauragės, Telšių, Utenos bei Vilniaus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų