Toni apie save bei tai, kas atvedė jį į automobilių sportą
„Šiuo metu man priklauso „Rasmus Speed Promotions” dirbtuvės, plačiu formatu dirbančios su automobilių sportu – daugiausia mes konstruojame lenktyninius automobilius, tačiau neatsisakome ir „gatvinių” automobilių, sunkvežimių ar net laivų tobulinimo. Taigi galima sakyti, jog automobilių sportas yra mano darbas. Lenktyniauti pradėjau kartingais, dar 1987 metais. 1992 metais perėjau prie N Grupės žiedinių automobilių varžybų. Iki 1997 metų lenktyniavau visoje Europoje, o po to, iki 2001 metų važiavau tik Didžiojoje Britanijoje. 2002 metais pavyko laimėti Azijos kėbulinių automobilių čempionatą, o 2004 dalyvavau lenktynių serijoje, kuri vėliau tapo WTCC. Nuo 2010 dalyvauju „Time Attack” tipo lenktynėse.”
Būtent noras tobulėti „Time Attack” disciplinoje pernai suomį atvedė į „Autoplius Fast Lap” seriją: „Taip, 2013 metais išbandžiau savo jėgas Estijoje vykusiame lenktynių etape, o 2014 Kačerginės „Nemuno Žiede” jau dalyvavome kaip NETA čempionato dalyje. Džiugu, jog šioje serijoje radome tai ko ieškojome – daugybę greitų automobilių, bei malonių ir draugiškų žmonių. Šioje lenktynių serijoje varžosi daugybė tikrai greitų lenktynininkų!”
Toni „trasos ginklas“
„Dabartinė mūsų komanda kartu dirba nuo 2010 metų ir tai jau antrasis mano „Nissan Skyline”. Dabartinį Nissan Skyline įsigijome 2011, pardavus pirmąjį, su kuriuo 2010 metais pavyko laimėti „Club Championship” seriją Suomijoje. Dabartinis automobilis originaliai buvo surinktas „Sunline Racing” dirbtuvių Japonijoje, kur vėlyvais devyniasdešimtaisiais jis dalyvavo Tsukuba trasoje rengiamose „time attack” tipo lenktynėse. Įsigiję šį automobilį netgi radome originalų techninės komisijos lipduką iš Japonijos.
Visą automobilį iš pagrindo perdarėme – pradedant saugos lankais. Praeitą žiemą perdarėme visą priekinę važiuoklę – dabar ji „pull rod” tipo, kartu su „Penkse 8760 3-Way” reguliuojamais sportiniais amortizatoriais. Automobilio RB serijos variklį taipogi tobulinome patys – jame sumontuoti mūsų gaminti paskirstymo velenėliai. Naudojame Holset Pro 52 turbiną, iš kurios išspaudėme visą slėgį, kiek tik galėjome – 2.8 bar. Dabartinė pavarų dėžė – H perjungimo „dog box” tipo, tačiau turime ir sekvencinę „dėžę“, kurios surinkimo užbaigimui dar nesulaukėme reikiamų dalių.
Visas aerodinamines dalis taipogi gaminame patys – norintys tokių pačių dalių klientai gali jas pas mus užsisakyti, o kartu galime pasiūlyti ir daugybę mūsų gamintų pakabos, ar variklio dalių. Pavyzdžiui – pagal mūsų užsakymą „DelRon“ gaminamas specialus pavarų dėžės tepalas.
„NETA“ lenktynių serija
„Šią lenktynių seriją matau kaip tobulėjančią koncepciją – lenktyniaujame dar tik antrą sezoną, tačiau serijos žinomumas matomai didėja, žmonės pradeda mumis domėtis. Manau artėjančiuose sezonuose turime potencialo sulaukti daug daugiau dalyvių, nes norintys tikrai atras galingumo klasę, kurioje galės varžytis – norime pritraukti tiek silpnesnių, tiek ir galingų automobilių savininkus.
Bet kuriuo atveju – galite matyti, jog viską darome vedami stiprios aistros auto sportui, žinoma nepamiršdami geros nuotaikos ir matydami šias lenktynes kaip puikų laiko praleidimo būdą. Stengiamės į viską nežiūrėti pernelyg rimtai, nors mūsų gretose varžosi ir labai aukšto lygio profesionalų komandos”.
Pabaigai greitasis suomis pažadėjo nepamiršti „Autoplius Fast Lap” serijos ir ateityje tikisi dar ne kartą susirungti su lietuvių lenktynininkais.