Kaip bebūtų keista, tačiau pirmosios modifikacijos buvo atliktos ne važiuoklėje, bet variklio skyriuje. Iš pradžių Jamesas perprogramavo automobilio kompiuterį, sumontavo „Forge Motorsport“ aušinimo sistemą, „SPM“ išmetimo sistemą, DV išmetamųjų dujų sklendę. Tačiau tai dar ne viskas, nes vėliau buvo įsigytas „AWE Tuning“ turbinos komplektas į kurį įėjo net azoto suboksido sistema.
Po šių visų modifikacijų, kompaktiškas „Golfas“ galėjo pasigirti 405 arklio galias ir 535 NM sukimo momentą išvystančiu varikliu. Kad ir ką sakytumėte, šis ryškiaspalvis „Golfas“ duotų į kaulus daugeliui sportiškų automobilių.
Tačiau turėdamas tokį galingą automobilį, norėjosi kažko daugiau. Nuvykęs į keletą patobulintų automobilių parodų, Jamesas pamatė daugybę prie žemės prigludusių automobilių, kurių techninės charakteristikos nenusileido ryškiaspalviui „MK6 GTI“.
Vos tik grįžęs namo, internetinėje parduotuvėje nusipirko tinkamus reguliuojamo aukščio amortizatorius ir ratlankius. Jamesas priduria, kad ratlankius jis keičia kaip batus. Labai dažnai ir kartais apie tai nepagalvodamas. Tačiau dabartiniai batai, kuriuos įsigijo kartu su „coilais“, užsibuvo pakankamai ilgai - 7 mėnesius.
Jeigu įdėmiai žiūrėjote į ratlankius, greičiausiai pastebėjote stabdžių diską suportą ant kurio užrašytą „Porsche“. Tai ne šiaip sau triukas, nes automobilis turi „Porsche 911 GT3“ priekinius suportus su 350 mm „StopTech“ firmos stabdžių diskais.
Dar viena neseniai atlikta modifikacija, kuri leido dar labiau automobilį priglausti prie asfalto - orinė pakaba. Kadangi reguliuojamo aukščio amortizatoriai turi tam tikrų apribojimų, Jamesas pasirinko „Air Lift XL“ komplektą, kuris leidžia keisti automobilio prošvaisą kada tik nori ir kaip tik nori.
Tačiau ar žinote kas stebina labiausiai? Kadangi tai yra Jameso kasdieninis automobilis, jis kasmet su juo nuvažiuoja net 50.000 kilometrų. Kaip sako pats Jamesas, jeigu jau nusprendėte įgyvendinti savo svajonių projektą, būkite mieli - juo kiekvieną dieną ir važinėkite.