Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prancūzija turėjo „Citroen 2CV“, Italija - „Fiat 500“, D.Britanija - „Mini“. Kiekviena didesnė Europos šalis turėjo automobilį, kuris buvo sukurtas masėms. Jie buvo pigūs, paprasti ir nepretenzingi.
Rytų Vokietijos ir kitų komunistinio bloko šalys turėjo galimybę įsigyti 1957 metais pirmą kartą pristatytą „Trabant“. Darbininkų klasei sukurta mašina konkuruoti su analogais iš Vakarų Europos negalėjo dėl daugybės priežasčių, tačiau nuo savo konkurentų jis išskyrė medžiagomis, kurios buvo naudojamos pagaminti „Trabant“ automobilio kėbulą. Šis kompaktiška mašina tapo pirmuoju automobiliu pasaulyje, kuris buvo pagamintas iš antrinių žaliavų.
Kaip ir daugelis tokio tipo automobilių, pradedant „ZAZ 968“ ir baigiant „Fiat 126p“, taip ir „Trabant“ turi didžiulę gerbėjų bendruomenę, kuri palaiko senutėlio automobilio gyvybę. Prisimenate „
Trabant Turbo Quattro“? Jis galėtų būti puikiu pavyzdžiu kaip „Trabant“ gerbėjų bendruomenė stengiasi pademonstruoti šio modelio universalumą.
Anksčiau paminėtame „Turbo Quattro“ automobilyje buvo panaudotas 1,8 litro darbinio tūrio benzininis variklis, kuris po keletos modifikacijų išvystė 271 arklio galią. Tuo tarpu štai šis žalias ančiukas turi benzinu, bet dyzelinu varomą 1,9 litro variklį, kuris gamintojo buvo pažymėtas visiems puikiai žinomomis raidėmis „TDI“.
Specialiai traukos varžyboms sukonstruotas „Trabantas“ turi 180 arklio galių išvystantį jėgos agregatą. Tai nėra labai įspūdingas rodiklis, tačiau automobiliui, kuris sveria vos kelis šimtus kilogramų, tokios jėgainės pajėgumo užtenka.
Automobilių su varikliais iki 2,0 litrų darbinio tūrio, žaliasis lokomotyvas demonstruoja tikrai puikius rezultatus. 1/4 mylios atstumą jis sugeba įveikti per 13,368 sek. ir finišo liniją jis kerta važiuodamas 163 km/val. greičiu.
Prancūzija turėjo „Citroen 2CV“, Italija - „Fiat 500“, D.Britanija - „Mini“. Kiekviena didesnė Europos šalis turėjo automobilį, kuris buvo sukurtas masėms. Jie buvo pigūs, paprasti ir nepretenzingi.
Rytų Vokietijos ir kitų komunistinio bloko šalys turėjo galimybę įsigyti 1957 metais pirmą kartą pristatytą „Trabant“. Darbininkų klasei sukurta mašina konkuruoti su analogais iš Vakarų Europos negalėjo dėl daugybės priežasčių, tačiau nuo savo konkurentų jis išskyrė medžiagomis, kurios buvo naudojamos pagaminti „Trabant“ automobilio kėbulą. Šis kompaktiška mašina tapo pirmuoju automobiliu pasaulyje, kuris buvo pagamintas iš antrinių žaliavų.
Kaip ir daugelis tokio tipo automobilių, pradedant „ZAZ 968“ ir baigiant „Fiat 126p“, taip ir „Trabant“ turi didžiulę gerbėjų bendruomenę, kuri palaiko senutėlio automobilio gyvybę. Prisimenate „
Trabant Turbo Quattro“? Jis galėtų būti puikiu pavyzdžiu kaip „Trabant“ gerbėjų bendruomenė stengiasi pademonstruoti šio modelio universalumą.
Anksčiau paminėtame „Turbo Quattro“ automobilyje buvo panaudotas 1,8 litro darbinio tūrio benzininis variklis, kuris po keletos modifikacijų išvystė 271 arklio galią. Tuo tarpu štai šis žalias ančiukas turi benzinu, bet dyzelinu varomą 1,9 litro variklį, kuris gamintojo buvo pažymėtas visiems puikiai žinomomis raidėmis „TDI“.
Specialiai traukos varžyboms sukonstruotas „Trabantas“ turi 180 arklio galių išvystantį jėgos agregatą. Tai nėra labai įspūdingas rodiklis, tačiau automobiliui, kuris sveria vos kelis šimtus kilogramų, tokios jėgainės pajėgumo užtenka.
Automobilių su varikliais iki 2,0 litrų darbinio tūrio, žaliasis lokomotyvas demonstruoja tikrai puikius rezultatus. 1/4 mylios atstumą jis sugeba įveikti per 13,368 sek. ir finišo liniją jis kerta važiuodamas 163 km/val. greičiu.