Finišą pasiekė abu ekipažai iš Lietuvos – Ramūnas Žilionis su Linu Žvinakevičium, bei Andrius Vaitekūnas su Kristupu Adinavičium. Bendroje įskaitoje užimtos 9 ir 5 vietos iš 35 dalyvių.
Smagiausi kilometrai gyvenime
Paklaustas apie ralio įspūdžius, Ramūnas Žilionis teigė: „Tikrai ne visi keliai Lenkijoje yra lygus. Ypač kalnuose. Dažnai jie sukti ir klastingi, ypač besikeičiant oro sąlygoms. Varžybas sunkino dieniniai ir naktiniai greitieji lėkimai trasose. Viską sudėjus į puokštę, tai buvo bene smagiausi 1000 km prie vairo mano gyvenime“. Jo šturmanas Linas Žvinakevičius pritarė: „Puiki patirtis, vertingos pažintys ir gautas patvirtinimas jog viską darome teisingai bei einame tinkamu keliu“.
Andrius Vaitekūnas ir Kristupas Adinavičius, finišavę penkti, patyrė ne mažiau sudėtingų, bet naudingų įspūdžių. Andrius pažymėjo, kad komanda net specialiai įsirengė papildomus žibintus, kad būtų galima orientuotis važiuojant naktį, ypač kalnuose.
„Šiam raliui intensyviai pradėjome ruoštis jau rugsėjo pabaigoje vykusiame DSTK-20 ralyje Alytuje. Tai buvo puiki galimybė pasitikrinti galimybes rungtyniauti naktį. Pasiruošimas tikrai pasiteisino“, – teigė Andrius.
„Iš šio ralio pasisėmiau daug naujos patirties ir įspūdžių. Važiavimas kalnų keliais, per rūką, kaip iš serialo „Twin Peaks” galbūt įstrigo labiausiai. Greičio rungtys tarp tikslių ruožų pagyvino varžybas, nors mūsų „bolidas” nėra labai pajėgus varžytis kaip lygus su lygiu, tačiau cypiančios padangos neleisdavo atsipalaiduoti ir suteikdavo naujos energijos“, – įgauta patirtimi džiaugėsi Kristupas.
Pasiekti rezultatai
Visi dalyviai sutiko, kad yra kur tobulėti. Ramūnas pripažino, kad jų „senas ir lėtas“ automobilis gerokai nustebino: „Manau, jog pirmu bandymu patekti į dešimtuką bendroje įskaitoje yra geras rezultatas. Greičio ruožuose – trasose užimta garbinga 6 vieta", Linas pridūrė: „Rezultatas buvo ne tas kurio norėjome, bei kurį galėjome pasiekti. Visgi svarbiausia jog visos klaidos buvo iš mūsų pačių, o ne pasirinktos įrangos ar supratimo apie discipliną, todėl turime atlikti gerus namų darbus“.
Andrius išsamiai papasakojo apie iššūkius, susijusius su tiksliu vairavimu ir greičio derinimu, sakydamas, kad auksinė taisyklė buvo tokia: „Laimi tas, kuris padaro mažiau klaidų.“ Jo komanda daugiausia dėmesio skyrė tiksliam važiavimui ir pastangos atsipirko. Kristupas džiaugėsi, kad rezultatas buvo „neblogas tarp ekipažų važiuojančių su labai rimta technika ir renkančių patirtį pasaulinio lygio varžybose “.
Žvilgsnis į ateitį
Kalbant apie ateities planus, visi lietuvių dalyviai išreiškė norą dalyvauti daugiau tarptautinių varžybų.
„Kitais metai planas atsinaujinti per ralį nukentėjusią techniką, ją sutvirtinti. Ir plėsti pasirodymų užsienyje geografiją. Važiuoti toliau ir giliau į kalnus. Gal net iki Portugalijos.“, – pasakojo Ramūnas.
„Tikiuosi kaupti patirtį bei žinias ir toliau, konkurencingai grįžti į šį ralį bei sudalyvauti kituose šios disciplinos raliuose užsienyje“, – ateities planai dalinosi Linas.
Andrius ir Kristupas pripažino, kad taip pat žada grįžti į šį Lenkijos klasikinių automobilių ralį kitais metais.
„Liko nesuvestų sąskaitų su šiuo raliu, tai teks vienaip ar kitaip grįžti išsiaiškinti iki galo“, – pokalbį užbaigė Andrius.