Kompanija „Google“ savo oficialiame tinklaraštyje nusprendė išsklaidyti tam tikrus gandus, susijusius su firminiais išmaniaisiais akiniais.
Visų pirma, jų nereikia laikyti kitų žmonių sekimo įranga. Antra, „Google Glass“ filmuojamų vaizdo klipų galimybės apsiriboja 10 sekundžių trukme, tuo tarpu jei būtų filmuojama nuolat, baterija išsektų jau po 45 minučių. „Google“ mano, kad lygiai taip pat sėkmingai galima filmuoti ir telefonu – baterija išseks žymiai greičiau.
Galiausiai, „pakabinama įranga“, tokia kaip „Google Glass“ ekranas, neypatingai uždengia žmogui matymo lauką, kadangi ekranėlis patalpintas kiek aukščiau dešinės akies, o ne priešais ją.
Jei grįžtume prie „Glass“ estetinės pusės, reikėtų paminėti „Google“ sandorį su kompanija „Luxottica“, rašo „The Wall Street Journal“. „Ray-Ban“ ir „Oakley“ prekės ženklais pažymėtus akinius pardavinėjanti kompanija sutiko bendradarbiauti su „Google“ kuriant serijinius „Glass“ modelius.
„Luxottica“ ne tik pridės „Google“ įrangą prie savo akinių, bet ir sukurs jų dizainą atsižvelgdama į šio mobilaus kompiuterio ypatumus. Antra vertus, nei sandorio įgyvendinimo terminai, nei finansinė dalis nebuvo paskelbta.
„Google“ tikisi išleisti išmaniuosius akinius „Glass“ iki 2014 m. pabaigos, nors galutinio sprendimo dėl to dar nėra. Žmonės, kurie turi regos sutrikimų, galės pasirinkti „Glass“ stiklus su dioptrijomis, kadangi „Google“ bendradarbiauja ir su viena iš medicininės optikos kompanijų.