Bendrovė „Google“ ruošiasi netrukus pateikti naują interneto paslaugą „Google Offers“, suteiksiančią galimybę įvairių šalių vartotojams pigiau apsipirkti naudojant kolektyvinių nuolaidų sistemą.
„Google Offers“ tiesiogiai konkuruos su kita populiaria internetine kolektyvinių nuolaidų paslauga „Groupon.com“, praneša interneto svetainė „Mashable“.
Joje cituojamas tariamai iš „Google“ būstinės gautas dokumentas, kuriame sakoma: „Google Offers“ – naujas produktas, suteikiantis galimybę žmonėms naudingai apsipirkti savo regione naudojant elektroninį paštą“. Bendrovės „Google“ atstovai patvirtino, kad šiuo metu vyksta darbas ties „Offers Ads“ projektu. Esą kol kas bandoma „Offers Ads“ „beta“ versija, ir daugiau informacijos apie būsimą naujovę neskelbiama.
„Mashable“ žiniomis naujoji „Google“ paslauga bus panaši į „Groupon“ bei „LivingSocial“ paslaugas, siūlančias pirkėjams gauti kolektyvinių nuolaidų ir įsigyti norimas prekes žymiai pigiau. Būtina mažmeninės kainos sumažinimo sąlyga – ją turi užsisakyti nustatytas minimalus vartotojų skaičius. Kiekvieno sandorio atveju jis nustatomas atskirai.
Skelbiama, kad „Google Offersv veiks pagal daugmaž tokią schemą: vartotojams elektroniniu paštu gaus pranešimą apie „dienos sandorį“ ir, jeigu prekė jį sudomins, galės dalyvauti jame per nurodytą laiką (manoma, per vieną parą) sumokėjęs savo kainos dalį. Šiuo metu „Google“ dėl kolektyvinių nuolaidų derasi su visa eile nedidelių bendrovių, galėsiančių pardavinėti savo prekes ir paslaugas per „Google Offers“.
Praėjusių metų pabaigoje „Google“ bandė įsigyti „Groupon.com“ siūlydama už ją 6 milijardus dolerių, tačiau derybos baigėsi be rezultatų. „Groupon“ tikisi artimiausiu metu surengti pirminį viešą akcijų siūlymą ir žymiai padidinti savo kapitalą. „Mashable“ žiniomis ši suma turėtų siekti 15 mlrd. dolerių.