• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Regimantas Urbanas pastebi, kad internetas leidžia žmonėms tiesiogiai keistis paslaugomis – vieni vartotojai tampa kitų vartotojų paslaugų pirkėjais. Tad technologinės naujovės verčia verslą nuolat tobulėti, priimti kūrybiškus sprendimus ir su vartotojais bendrauti asmeniškai. Šiomis ir kitomis įžvalgomis apie verslo ir vartotojų elgesio pokyčius R. Urbanas dalysis š. m. rugsėjo 3–4 d. vyksiančiame Vilniaus inovacijų forume „Innovation Drift“.

„Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Regimantas Urbanas pastebi, kad internetas leidžia žmonėms tiesiogiai keistis paslaugomis – vieni vartotojai tampa kitų vartotojų paslaugų pirkėjais. Tad technologinės naujovės verčia verslą nuolat tobulėti, priimti kūrybiškus sprendimus ir su vartotojais bendrauti asmeniškai. Šiomis ir kitomis įžvalgomis apie verslo ir vartotojų elgesio pokyčius R. Urbanas dalysis š. m. rugsėjo 3–4 d. vyksiančiame Vilniaus inovacijų forume „Innovation Drift“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Norėdamas būti aktualus šiandien ir atitikti reikliausių klientų lūkesčius, verslas turi žengti koja kojon su technologinėmis naujovėmis. Įvaldęs jas verslas tampa konkurencingas. Tikiuosi, kad į Vilniuje organizuojamą inovacijų forumą atvykstantys stulbinančiomis idėjomis ir išradimais garsėjantys verslininkai ir mokslininkai savo novatoriškomis mintimis, įgyta patirtimi įkvėps renginio dalyvius ir paskatins Lietuvos verslininkus savo inovatyvius sumanymus išdrįsti įgyvendinti praktikoje“, – teigia ūkio ministras Evaldas Gustas.

REKLAMA

„Verslas turi technologines naujoves išnaudoti savo naudai ir taip tapti konkurencingas. Reikėtų iš naujo įvertinti savo strategiją ir technologijų taikymą, nes vartotojai šiandien yra reiklesni, mažiau lojalūs ir labiau įgudę naudotis naujovėmis. Pavyzdžiui, 66 proc. lietuvių ieško informacijos internete prieš pirkdami prekę. Iš jų 32 proc. perka internetu ir tik 2 proc. daugiau (34 proc.) ją perka ne internetu. Per pastaruosius 5–10 metų technologijos smarkiai pakeitė tradicinius, iš pirmo žvilgsnio lengvai prognozuojamus verslus. Tokios įmonės kaip „Uber“ privertė sunerimti taksi įmones Europoje ir visame pasaulyje, „ viešbučių tinklai taip pat turi atsižvelgti, kokią įtaką jauni verslininkai daro rinkai. Verslas turi apgalvoti, kaip technologijos gali jam pasitarnauti“, – sako R. Urbanas.

REKLAMA
REKLAMA

„Innovation Drift“ forumo pranešėjo teigimu, naudodamas internetą ir išmaniuosius įrenginius verslas gali geriau suprasti individualius kiekvieno klientų lūkesčius ir įpročius bei pateikti jiems asmeniškai pritaikytą ir aktualią informaciją reikiamu metu, reikiamoje vietoje. Taip išlošia tiek verslas, tiek klientas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Žmonės internete gali rinktis iš galybės variantų, todėl laikas tampa labai svarbus. Man pačiam labai patinka, kad gaunu poreikius atitinkančių pasiūlymų, pavyzdžiui, skrydžių kompanijos teikia pasiūlymus apie šalis, į kurias man būtų įdomu nuskristi. Manau, kad vartotojas ateityje turėtų išlošti, nes jis gaus aktualesnę ir jam pritaikytą žinutę. Pavyzdžiui, mūsų internetinė paieška yra sukurta taip, kad pateiktų vartotojui tiksliausius rezultatus pagal bet kokią užklausą. Vartotojas gauna daugiau vertės, kai mes tai darome itin tiksliai“, – tvirtina pašnekovas.

R. Urbanas įsitikinęs, kad „Google“, kur jis dirba, yra viena naujovėms atviriausių pasaulio kompanijų, siekiančių inovacijomis pagerinti daugelio žmonių gyvenimo kokybę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų