Paieškų gigantas „Google“ paskelbė pradėsiantis pardavinėti kompiuterinius žaidimus bendrovei priklausančiame tinklalapyje „YouTube“. Čia jau dabar lankytojai gali įsigyti įvairiausių dainų. Tiesa, ne tiesiogiai, o apsilankę „YouTube“ tinklalapyje rekomenduojamose interneto parduotuvėse.
Žaidimų pardavimo sistema bus analogiška. Žiūrėdami tam tikro žaidimo videofilmuką, vartotojai matys nuorodą į elektroninę parduotuvę „Amazon.com“, kurią paspaudę, atsidurs iškart joje ir galės per kelias sekundes įsigyti norimą žaidimą. Gautą pelną „Amazon.com“ dalinsis su „YouTube“, nukreipusiu vartotojus į el. parduotuvę.
Pernai „Google“ taip pat įsigijo reklamą kompiuteriniuose žaidimuose siūlančią bendrovę „Adscape“ ir ketino žengti didelį žingsnį į šią rinką. Tačiau kol kas šio manevro „Google“ taip ir nepavyko įgyvendinti, nors bendrovė tvirtina, kad yra pasirašiusi sutartis su keliomis didelėmis kompanijomis.