Dar visai neseniai žmonės negalėjo pagalvoti, kokie svarbūs apsipirkimo metu gali būti mobilūs įrenginiai. Tyrimas, kurį atliko kompanija „Google“, leidžia kalbėti apie tai, kad 84% apklaustų žmonių parduotuvėse naudoja savo išmaniuosius telefonus. Paklausite, kam to reikia? Tam, kad būtų peržiūrėtos prekės charakteristikos arba kaina, juo labiau, kad el. parduotuvėse ta pati prekė paprastai kainuoja pigiau. Tačiau kai rinką pasieks „Google Glass“, šis procesas bus daug lengvesnis.
Vienas iš programinės įrangos kūrėjų sugalvojo aplikaciją „Crystal Shopper“. Ji leidžia atlikti tai, apie ką šiuo metu ir galvojate – surinkti apie produktą reikiamą informaciją, pasitelkiant „Google Glass“ kamerą ir automatiškai palyginti kainas su tomis, kurias siūlo el. parduotuvės.
„Crystal Shopper“ pradeda nuo barkodo nuskaitymo. Būtent iš jo aplikacija supranta, kas tai per produktas, ir greitai atlieka paiešką el. parduotuvėje „Amazon“. Kaip ir patys akiniai, aplikacija vis dar ankstyvoje kūrimo stadijoje, kartais veikia gana lėtai arba netgi „pakimba“.
Aplikacija supranta keletą gestų: pavyzdžiui, galvos palingavimas atideda produkto analizavimą kitam kartui, tuo tarpu galvos papurtymas į šonus atšaukia paiešką.