• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąją „UltraGrip“ serijos žieminę padangą „Goodyear“ išleido 1971 metais ir šios serijos padangas nuolat tobulino. 45 metus nuolat diegdama naujoves „Goodyear“ tapo viena iš žieminių padangų rinkos lyderių. Vartotojai vertina „UltraGrip“ padangas – iki šiol jų įsigijo daugiau nei 60 milijonų. Šią žiemą europietiškos žieminės padangos „UltraGrip Performance“ ir „UltraGrip Performance SUV“ atnaujintos pasitelkus naują technologiją „SoundComfort Technology“.
„SoundComfort“ technologija skirta žieminėms padangoms
Šią žiemą „Goodyear“ pristato pirmąsias žiemines padangas su „SoundComfort“ technologija. Vidinis putplasčio sluoksnis padangoje, jai liečiantis su kelio danga, gali sumažinti triukšmą net iki 4dBA. „Goodyear“ naudoja poliuretano putas su atviromis poromis, padedančiomis sumažinti triukšmą automobilio viduje – vairavimo įgūdžiai dėl to nenukenčia. Šiuo metu daugelyje vasarinių „Goodyear“ padangų įdiegta technologija bus naudojama ir penkių dydžių „UltraGrip Performance“ bei keturių dydžių „UltraGrip Performance SUV“ padangose.

„UltraGrip Ice Arctic“ – revoliuciniai dygliai, užtikrinantys geresnį sukibimą ir trumpesnį stabdymą ant ledo

„UltraGrip Ice Arctic“ – tai naujos kartos dygliuotoji padanga, kuri buvo specialiai sukurta atšiauriam Šiaurės šalių žiemos klimatui. „Goodyear UltraGrip Ice Arctic“ buvo sėkmingai išleista į Šiaurės šalių rinką, laimėjo daugelį nepriklausomų leidinių atliktų bandymų ir susilaukė itin palankių „Goodyear“ klientų, dalyvavusių bandomųjų važiavimų programoje, atsiliepimų.
„Goodyear“ patobulinta naujoviškos formos ir korpuso dyglių technologija leidžia išlaikyti kryptinę dyglių padėtį ir užtikrina veiksmingą sukibimą su ledu. Siekiant geresnės traukos kelyje, naujieji dygliai turi aštrią priekinę briauną, užtikrinančią geresnį sukibimą greitėjimo metu. Padangos forma suteikia dygliams stabilumo, jos galinė briauna yra platesnė, todėl stabdoma efektyviau.
Visgi žiema – tai ne tik sniego ir ledo iššūkiai. „Goodyear“ daug investavo į padangos, kuri turėtų tokias savybes, kaip subalansuotas valdymas ir galingas stabdymas ant sauso bei šlapio kelio paviršiaus, sukūrimą ir gamybą.
„UltraGrip Ice Arctic“ galima įsigyti 43 dydžių – nuo 13 iki 19 colių.

Pirmąją „UltraGrip“ serijos žieminę padangą „Goodyear“ išleido 1971 metais ir šios serijos padangas nuolat tobulino. 45 metus nuolat diegdama naujoves „Goodyear“ tapo viena iš žieminių padangų rinkos lyderių. Vartotojai vertina „UltraGrip“ padangas – iki šiol jų įsigijo daugiau nei 60 milijonų. Šią žiemą europietiškos žieminės padangos „UltraGrip Performance“ ir „UltraGrip Performance SUV“ atnaujintos pasitelkus naują technologiją „SoundComfort Technology“.
„SoundComfort“ technologija skirta žieminėms padangoms
Šią žiemą „Goodyear“ pristato pirmąsias žiemines padangas su „SoundComfort“ technologija. Vidinis putplasčio sluoksnis padangoje, jai liečiantis su kelio danga, gali sumažinti triukšmą net iki 4dBA. „Goodyear“ naudoja poliuretano putas su atviromis poromis, padedančiomis sumažinti triukšmą automobilio viduje – vairavimo įgūdžiai dėl to nenukenčia. Šiuo metu daugelyje vasarinių „Goodyear“ padangų įdiegta technologija bus naudojama ir penkių dydžių „UltraGrip Performance“ bei keturių dydžių „UltraGrip Performance SUV“ padangose.

„UltraGrip Ice Arctic“ – revoliuciniai dygliai, užtikrinantys geresnį sukibimą ir trumpesnį stabdymą ant ledo

„UltraGrip Ice Arctic“ – tai naujos kartos dygliuotoji padanga, kuri buvo specialiai sukurta atšiauriam Šiaurės šalių žiemos klimatui. „Goodyear UltraGrip Ice Arctic“ buvo sėkmingai išleista į Šiaurės šalių rinką, laimėjo daugelį nepriklausomų leidinių atliktų bandymų ir susilaukė itin palankių „Goodyear“ klientų, dalyvavusių bandomųjų važiavimų programoje, atsiliepimų.
„Goodyear“ patobulinta naujoviškos formos ir korpuso dyglių technologija leidžia išlaikyti kryptinę dyglių padėtį ir užtikrina veiksmingą sukibimą su ledu. Siekiant geresnės traukos kelyje, naujieji dygliai turi aštrią priekinę briauną, užtikrinančią geresnį sukibimą greitėjimo metu. Padangos forma suteikia dygliams stabilumo, jos galinė briauna yra platesnė, todėl stabdoma efektyviau.
Visgi žiema – tai ne tik sniego ir ledo iššūkiai. „Goodyear“ daug investavo į padangos, kuri turėtų tokias savybes, kaip subalansuotas valdymas ir galingas stabdymas ant sauso bei šlapio kelio paviršiaus, sukūrimą ir gamybą.
„UltraGrip Ice Arctic“ galima įsigyti 43 dydžių – nuo 13 iki 19 colių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Goodyear UGIceArctic_08


„UltraGripIce Arctic SUV“ – pažangių dygliuotų padangų technologija, užtikrinanti geresnį sukibimą ir kontrolę ant sniego ir ledo
Dėl unikalios dygliuotųjų padangų technologijos „UltraGrip Ice Arctic SUV“ padangas galima eksploatuoti labiausiai į šiaurę nutolusiuose Europos regionuose, kur įprastą žiemos dieną temperatūra gali nukristi gerokai žemiau  –15 °C. Šios padangos savybės išlieka geros ir šiltesnėmis žiemos dienomis, nes protektorius gerai sukimba su sniegu, o gilūs grioveliai geriau šalina sniegą, pažliugusį sniegą ir vandenį – tai užtikrina maksimalų padangos sukibimą ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu.
„Tekniikan Maailmas“ žieminių padangų bandymų metu praėjusiais metais paaiškėjo, kad šios padangos yra vienos geriausių SUV automobiliams pritaikytų dygliuotų padangų. Stabdant ant ledo „UltraGrip Ice Arctic SUV“ buvo įvertintos kaip geriausios iš septynių bandytų padangų. Be to, pagerintos padangos savybės važiuojant sniegu ir slystant šonu. Šie rezultatai patvirtina aukštą „UltraGrip Ice Arctic SUV“ kokybę esant sunkioms žiemos sąlygoms. Padangos atitinka Švedijos, Suomijos ir Norvegijos įstatymus, reguliuojančius kelių nusidėvėjimą.
„UltraGrip Ice Arctic SUV“ galima įsigyti 34 dydžių – nuo 15 iki 20 colių.

REKLAMA

Goodyear UGIceArcticSUV_05


„UltraGrip Ice 2“ – Šiaurės šalių žiemos sąlygoms skirta nedygliuotoji padanga – daugelio bandymų laimėtoja
 
„UltraGrip Ice 2“ nedygliuotoji padanga pritaikyta Šiaurės šalių žiemos sąlygoms. Ši padanga buvo sukurta siekiant stabilumo, geresnio sukibimo ir stabdymo ant sniego ir ledo. Šios padangos savybės ant šlapio ir sauso kelio paviršiaus yra geresnės.
Naujas ir patobulintas gumos mišinys padeda išlaikyti trauką ant sniego, ledo ir sauso paviršiaus, o „ActiveGrip“ technologija optimizuoja padangos sąlytį su kelio danga labai slidžiuose keliuose. Padangos tiesios įpjovos įsikabina į kelio paviršių, todėl padanga išsiskiria geromis traukos ir stabdymo ant sniego ir ledo savybėmis. Tiesių įpjovų ir aktyviųjų blokų įpjovų derinys padidina stabilumą ir pagerina trauką sudėtingomis važiavimo sąlygomis.
„Test World“ nepriklausomų bandymų rezultatai patvirtina, kad „UltraGrip Ice 2“ ant ledo ir sniego yra tokia pat stabili, kaip ir sausame bei šlapiame kelyje. Geriausi parodyti šios padangos rezultatai yra sukibimas ant ledo ir sniego, taip pat valdymo savybės ir stabdymo atstumas šlapiame kelyje.

„UltraGrip Ice 2“ galima įsigyti 35 dydžių – nuo 13 iki 19 colių.

REKLAMA
REKLAMA

Goodyear UltraGripIce2_06


„UltraGrip Ice SUV“ – didelės SUV visureigių galimybės ant ledo atšiauriomis žiemos sąlygomis
„UltraGrip Ice SUV“ padangos minkštasis mišinys išlaiko didelį lankstumą esant žemai temperatūrai, taip sumažinamas standumas ir pagerinamas sukibimas, siekiant optimalaus vairavimo ant ledo ir sniego. Padangos tinka sniegu ir ledu padengtiems keliams. Kurdama padangą „Goodyear“ vadovavosi ir specialiais SUV visureigiams taikomais reikalavimais. Šie automobiliai yra sunkesni, vadinasi, apkrova padangoms yra didesnė ir reikalingos specialios charakteristikos siekiant užtikrinti trauką ir sukibimą. Čia „ActiveGrip Technology“ vaidina svarbų vaidmenį. Kad išlaikytų didesnes apkrovas, padangos pagrindas praplatintas.
Padangos raštas pritaikytas SUV visureigiams, todėl stabdymas ir trauka ant sniegu bei ledu dengtų kelių yra optimalūs . Palyginus su ankstesnėmis tiesios formos padangomis, padangos korpusas yra nuožulnesnis, o tai sustiprina sukibimą su kelio danga.
„UltraGrip Ice SUV“ įdiegta „TOP Indicator Technology“ – sniego simbolis ant padangos, kuris palaipsniui išnyksta važinėjant. Kai jis visiškai nusitrina, padangas reikia keisti, kad būtų išlaikytos optimalios vairavimo žiemą charakteristikos.
„UltraGrip Ice SUV“ galima įsigyti 19 dydžių – nuo 16 iki 20 colių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Goodyear UltraGrip Ice SUV_81078


„UltraGrip Performance“ – nepakeičiamas sukibimas
„UltraGrip Performance“ padangos sukurtos europietiškiems keliams ir užtikrina nepakeičiamą sukibimą. Tankiai tarpusavyje sujungti padangos grioveliai ir pažangus protektoriaus raštas užtikrina puikų sukibimą su žemės paviršiumi žiemos sąlygomis. Padangos hidrodinaminiai kanalai suteikia geresnį pasipriešinimą slydimui vandens sankaupomis ir padeda geriau šalinti vandenį ir pažliugusį sniegą.  „UltraGrip Performance“ taip pat turi nusidėvėjimo indikatorių, parodantį, kada laikas keisti padangas.
„UltraGrip Performance“ galima įsigyti 62 dydžių – nuo 15 iki 20 colių, iš kurių 5 dydžiai yra su „SoundComfort“ technologija.
„UltraGripPerformance SUV“ – optimalus sukibimas su keliu
Nuolatos tobulindama žieminių padangų technologiją „Goodyear“ pristatė „UltraGripPerformance SUV“, skirtą visureigiams SUV, važinėjantiems europietiškais žiemos keliais. Dėl savo dydžio visureigiai SUV ir keturiais ratais varomi automobiliai sustiprina vairuotojo pasitikėjimą savimi. Be to, šie automobiliai yra sunkesni, jų svorio centras yra aukščiau nei lengvųjų automobilių. Dėl šios priežasties padangoms tenka didesni krūviai, dėl to stabdymas ir sukibimas su kelio danga tampa didesniu iššūkiu.
Blokuojantys grioveliai ir protektoriaus raštas suteikia „UltraGrip Performance SUV“ geresnę pusiausvyrą valdant automobilį sausame kelyje ir važiuojant sniegu. „ActiveGrip“ technologija užtikrina geresnę padangos trauką ir stabdymo savybes, o optimali SUV griovelių padėtis ir kampinis, o ne tiesus padangos korpusas pagerina trauką ant sniego.
„UltraGrip Performance SUV“ galima įsigyti 28 dydžių – nuo 16 iki 21 colio, iš kurių 4 dydžiai yra su „SoundComfort“ technologija.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų