Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas automanas žino, jog norint sukonstruoti įspūdingą projektą, tam reikia paaukoti labai daug laisvo laiko. Užmiršti poilsį, savaitgalius, draugus ir laimingą antrosios pusės veidą.
Priklausomai nuo darbų tempo, projekto autoriaus pasididžiavimu tapęs automobilis iš garažo savo eiga sugeba išvažiuoti po vienerių, dviejų, o galbūt net ir trijų metų.
Greitų ir galingų automobilių šalyje, Vokietijoje, įsikūrusių „Turbobau“ dirbtuvių darbuotojai prie projektu, kuris dienos šviesą išvydo tik prieš gerą mėnesį, plušo tris metus. 1095 dienos be normalaus poilsio ir patogios lovos.
Vis dėlto, didžiulis nuovargis ar poilsio trūkumas atsipirko su kaupu, kai vienas iš „Turbobau“ dirbtuvių specialistų pasuko automobilyje esančio variklio užvedimo raktelį. 3.2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis pradėjo riaumoti taip kaip nesugebėjo net ir tas, kuris buvo pagamintas „Volkswagen“ gamykloje.
Į lengvutį, mažiau nei 1000 kilogramų sveriantį, automobilį sumontuotas variklis nėra standartinis. Jeigu standartinis motoras sugebėjo išspausti 241 arklio galią ir 320 Nm sukimo momentą, tai į šį pirmos kartos „Golf“ sumontuotas motoras turi dvigubai daugiau jėgos. Visgi, automobilį sukonstravę vokiečiai iki šiol neatskleidžia tikslių variklio parametrų.
Įdomu, ar labai daug žmonių užkibtų ant radiatoriaus grotelių esančio „Diesel“ užrašo?
Kiekvienas automanas žino, jog norint sukonstruoti įspūdingą projektą, tam reikia paaukoti labai daug laisvo laiko. Užmiršti poilsį, savaitgalius, draugus ir laimingą antrosios pusės veidą.
Priklausomai nuo darbų tempo, projekto autoriaus pasididžiavimu tapęs automobilis iš garažo savo eiga sugeba išvažiuoti po vienerių, dviejų, o galbūt net ir trijų metų.
Greitų ir galingų automobilių šalyje, Vokietijoje, įsikūrusių „Turbobau“ dirbtuvių darbuotojai prie projektu, kuris dienos šviesą išvydo tik prieš gerą mėnesį, plušo tris metus. 1095 dienos be normalaus poilsio ir patogios lovos.
Vis dėlto, didžiulis nuovargis ar poilsio trūkumas atsipirko su kaupu, kai vienas iš „Turbobau“ dirbtuvių specialistų pasuko automobilyje esančio variklio užvedimo raktelį. 3.2 litro, 6 cilindrų benzininis variklis pradėjo riaumoti taip kaip nesugebėjo net ir tas, kuris buvo pagamintas „Volkswagen“ gamykloje.
Į lengvutį, mažiau nei 1000 kilogramų sveriantį, automobilį sumontuotas variklis nėra standartinis. Jeigu standartinis motoras sugebėjo išspausti 241 arklio galią ir 320 Nm sukimo momentą, tai į šį pirmos kartos „Golf“ sumontuotas motoras turi dvigubai daugiau jėgos. Visgi, automobilį sukonstravę vokiečiai iki šiol neatskleidžia tikslių variklio parametrų.
Įdomu, ar labai daug žmonių užkibtų ant radiatoriaus grotelių esančio „Diesel“ užrašo?