2020 metais brito įkurta įmonė pristatė dvasinį garsiojo „McLaren F1“ įpėdinį „T.50“. Tuomet automobilių entuziastų bendruomenę šis modelis sužavėjo pajėgiu atmosferiniu varikliu, aktyviais aerodinaminiais elementais, tačiau tai buvo tik pradžia. Tarsi žaibas iš giedro dangaus atsiranda antrasis modelis – „T.33“.
Naujasis modelis yra mažiau ekstremali ir labiau į patogumą bei komfortą orientuota „T.50“ versija. Dėl šios priežasties automobilyje yra ne trys, o dvi sėdynės, o galinėje dalyje nebeliko gigantiško ventiliatoriaus, kuris sukuria milžinišką prispaudžiamąją jėgą.
Gordonas Murray sako, kad kiekvienas komponentas, nesvarbu, kokio jis dydžio ir ar savininkas jį kada nors pamatys, kuriamas pagal tuos pačius griežtus standartus. Projekto autoriui buvo svarbiausia lengva konstrukcija ir paprastumas. Tai ypač matyti žvelgiant į automobilio kėbulą, kuriame nėra eilės skirtingų linijų. Kiekviena dalis, kiekviena kreivė ir kiekvienas sprendimas turi savo funkciją.
„T.33“ buvo suprojektuotas ant naujos, iš anglies pluošto ir aliuminio pagamintos, struktūros, dėl kurios „T.33“ yra iki 300 kilogramų lengvesnis už pagrindinius konkurentus.
Grakščios paviršiaus linijos atsirado panaudojus sumanius aerodinaminius elementus integravus į patį kėbulą. Todėl ant automobilio nematyti sudėtingų ir griozdiškų spoilerių. Vienintele išimtimi galima laikyti aktyvų galinį sparną, kuris, esant poreikiui, gali išsiskleisti arba susiskleisti.
„T.33“ automobilio epicentre – 3,9 litro, atmosferinis V12 tipo variklis, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Cosworth“ specialistais. Nors jo darbinis tūris ir cilindrų skaičius yra identiškas motorui, kuris bus naudojamas „T.50“ modelyje, tačiau „T.33“ esantis agregatas turi eilę naujų komponentų, kurie leistų varikliui būti civilizuotesniam.
12 cilindrų variklis sveria vos 178 kilogramų, todėl jis be didelių pastangų gali pasiekti 10 500 apsisukimų per minutę ribą. Maksimali išvystoma galia? 615 arklio galių bei 451 Nm esant 9000 aps/min. Verta pažymėti, jog 75 % didžiausio sukimo momento pasiekiama jau esant 2 500 aps/min, o 90 % - nuo 4 500 aps/min.
Dar viena unikali savybė – vos 82 kg sverianti „Xtrac“ 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė, kuri variklio galią galiniams ratams perduoda per riboto praslydimo diferencialą. Nors tikimasi, jog didžiąją dalį parduotų modelių turės mechaninę pavarų dėžę, tačiau esant poreikiui „T.33“ galės turėti ir automatinę transmisiją, kuri, Gordono Murray teigimu, bus pati efektyviausia ir sklandžiausia rinkoje.
Gordonas Murray traukos sistemas apibūdina kaip neinvazines. Elektroninės sistemos tik skatina pasitikėjimą prie vairo, bet nesumažina vairavimo patirties.
Mažiau nei 1100 kilogramų sveriantį automobilį su kiekvieno stabdžių pedalo spustelėjimo bandys sustabdyti 370 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 340 mm stabdžių diskai gale.
Nepaisant stulbinančios dinamikos, T.33 skirtas kasdieniam naudojimui. Todėl variklis sumontuotas ant antivibracinių įvorių, o minimalistiniame interjere įrengtas, pavyzdžiui, oro kondicionierius ir informacijos ir pramogų sistema su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsaja. Interjere nėra jutiklinių ekranų, kurie, pasak Gordono Murray, blaško dėmesį. Valdymo elementai sumažinti iki būtiniausių ir išlieka ištikimi analoginei architektūrai. Dauguma jų pagaminti iš aliuminio, tai pasakytina ir apie pedalus. Kita vertus, vairas ir sėdynės pagaminti iš anglies pluošto.
Automobilio kaina prasidės nuo 1,68 mln. eurų (be mokesčių).