• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 10 dieną Elektrėnų apylinkėse vyks priešpaskutinis, šeštasis, 2016 metų Lietuvos ralio čempionato etapas „DHL Rally Elektrėnai", kurio organizatoriai lenktynininkams paruošė 8 greičio ruožus arba 124,34 km ilgio trasą.
Tarp keturiasdešimties ralio dalyvių prie starto linijos stos ir Gintauto Šlepiko bei Audriaus Pivoro ekipažas su dešimtos kartos „Mitsubishi Lancer“ bolidu.
Nenumaldomai artėjant ralio startui, vykstant trasos susirašymams, vienuoliktą startinį numerį turinčios „MKtechnika – SlepikasMotorsport“ komandos nariai yra optimistiškai nusiteikę.

Rugsėjo 10 dieną Elektrėnų apylinkėse vyks priešpaskutinis, šeštasis, 2016 metų Lietuvos ralio čempionato etapas „DHL Rally Elektrėnai", kurio organizatoriai lenktynininkams paruošė 8 greičio ruožus arba 124,34 km ilgio trasą.
Tarp keturiasdešimties ralio dalyvių prie starto linijos stos ir Gintauto Šlepiko bei Audriaus Pivoro ekipažas su dešimtos kartos „Mitsubishi Lancer“ bolidu.
Nenumaldomai artėjant ralio startui, vykstant trasos susirašymams, vienuoliktą startinį numerį turinčios „MKtechnika – SlepikasMotorsport“ komandos nariai yra optimistiškai nusiteikę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

gintautas slepikas - vytauto pilkausko nuotrauka (1)


Namų trasos
„Šių metų Žemaitijos ralyje bendroje įskaitoje užimta 8-a vieta, o „300 Lakes Rally“ pelnyta 6-oji pozicija, bei pirma ir antra vietos savo klasėje, leidžia išlikti optimistiškai ir prieš „DHL Rally Elektrėnai“. Bolidas laukia, kada bus išvairuotas į trasą, o mes su Audriumi taip pat nekantraujame išmėginti jį šiame ralyje, kadangi pernai to padaryti neteko“,- sako Gintautas Šlepikas.
„Prieš metus Elektrėnuose nestartavome – šį etapą, kaip ir keletą kitų 2015 metų sezono etapų, praleidome, nes ruošėmės 2016 metų sezonui, kurį pradėjome su visiškai nauju bolidu“,- pridūrė šturmanas Audrius Pivoras.
Nepaisant to, kad pirmasis Elektrėnų ralis (2015 m.) buvo praleistas, Gintautas su Audriumi, dėl šios priežasties neįžvelgia varžovų pranašumo.
„Tai – namų trasos. Kadangi esu iš Kauno, tai dažniausiai į šias apylinkes važiuojame treniruotis, todėl keliai yra puikiai pažįstami. Be to, anksčiau čia yra važiuota daug ralių. Nors trasos ir žinomos kone mintinai, tačiau pranašumo prieš kitus lenktynininkus tikrai neturiu, nes jie taip pat yra čia daugybę kartų važiavę bei puikiai žino šiuos kelius – taigi čia visi esame lygūs“,- sako Gintautas.
Elektrėnų ralio trasas gerai žino daugelis, todėl lengva varžybose tikrai nebus, o tai žada įdomią ir kupiną intrigos kovą, kuriai Gintauto ir Audriaus ekipažas kelia aukštus tikslus.
„Tikslai aukšti: LRČ2-N4 klasėje – pirma vieta, o bendroje ralio įskaitoje norime pakliūti į TOP7.
Mūsų automobilis yra greitas, tačiau aplenkti galingųjų klasės (LRČ1) atstovus su juo nėra lengva, bet to labai norisi. Ankstesniuose šių metų raliuose naudojau naudotas padangas. Elektrėnuose ant bolido bus sumontuotos naujos „gumos“, taigi tikiuosi, kad tai leis būti šiek tiek greitesniu. Be to, tai yra pirmas sezonas su „Mitsubishi Lancer Evo X“ bolidu, todėl jaučiu, kad dar pilnai neišnaudoju jo galimybių, bet su kiekvienu etapu vis labiau jį prisijaukinu. Manau, kad laikui bėgant su šiuo bolidu pavyks pasivyti ir galingesnę techniką vairuojančius varžovus.“,- atvirauja Gintautas.

REKLAMA

gintautas slepikas - vytauto pilkausko nuotrauka (2)


Intrigą sukėlęs katalizatorius
O kad Elektrėnuose reikės kovoti iš visų jėgų, liudija ir LRČ2-N4 klasės turnyrinė lentelė. Likus dviem etapams pirmas žengia Gintautas Šlepikas su 75 taškais, tačiau antroje vietoje esantis rusas Alexander Gorelov atsilieka vos vienu tašku. Trečią vietą užimantis Karolis Šiugždinis savo sąskaitoje turi 55 taškus.
Visa ši intriga šios klasės turnyrinėje lentelėje atsirado dėl nelemto katalizatoriaus.. Talsi ralyje, Latvijoje, Gintautas savo grupėje užėmė pirmą vietą, tačiau buvo diskvalifikuotas, nes teisėjai jo bolide nerado katalizatoriaus. Taigi prarastas didžiulis taškų kiekis (40) dabar neleidžia atsipūsti jaučiant varžovų kvėpavimą į nugarą.
„Kuomet nusipirkau šį bolidą, nežinojau, kad jame nėra katalizatoriaus – bakelis buvo, bet kad jis tuščias sužinojau tik tada, kai teisėjai atliko patikrinimą. Jiems atliekant tą pačią procedūrą po Žemaitijos ralio – bakelis jau turėjo jam priklausantį turinį“,- pasakojo Gintautas.
„Elektrėnų ralyje norisi išlaikyti pirmąją poziciją ir atitrūkti nuo varžovo didesne taškų persvara. Ankstesniuose etapuose aš jo nebuvau praleidęs į priekį - noriu ir dabar jį išlaikyti už savęs. Aišku tik viena, kad šiose varžybose nebus kada atsikvėpti“,- sako LRČ2-N4 klasės lyderis.
Gintauto Šlepiko ir Audriaus Pivoro ekipažas džiaugiasi, kad gerai visiems lenktynininkams pažįstamos „DHL Rally Elektrėnai“ trasos bei intriga visų klasių turnyrinėse lentelėse žada tikrai įdomią kovą ne tik pirmajame dešimtuke, bet ir už jo ribų. O tai garantuoja gražias akimirkas žiūrovams. Audrius: „Laukiame visų ralio gerbėjų trasose, palaikančių savo favoritus ir besimėgaujančių gražiomis ralio akimirkomis. Taip pat labai prašome visų - ralį stebėti saugiai“.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų