Ilgametis krepšinio žurnalistas Jonas Miklovas iš arti matė sukilusį ažiotažą, kuriam analogų Lietuvos krepšinyje dar nėra buvę.
„Dabar Ballų populiarumas mažėja, tačiau „mažėja“ yra sąlyginis žodis. Anksčiau jis buvo tiesiog milžiniškas. Bet koks su šia šeima susijęs tekstas tądien būdavo skaitomiausias. Toks didžiulis ažiotažas labai stebindavo“, – pasakojo tinklalapio „BasketNews.lt“ vyriausiasis redaktorius.
Kaip atskleidė patyręs žurnalistas, Ballų pirmosios draugiškos rungtynės antrajame „Big Baller Brand Challenge“ turnyre buvo skaitomesnės, nei Lietuvos rinktinės dvikova su Kosovu.
„Prienai vis dar yra ta komanda, kuri domina žmones. Naujienos apie „Vytautą“ Lietuvoje pagal populiarumą nusileidžia tik Kauno „Žalgiriui“, – atskleidė J. Miklovas.
Atvykę Ballai padėjo „Vytautui“ išspręsti finansinius sunkumus, tačiau iš „Betsafe–LKL“ lentelės dugno kol kas ekipos nekelia. Prieniškiai nuo brolių atvykimo laimėjo kartą per šešerias rungtynes.
„LaVaras nori, kad spindėtų jo sūnūs, tačiau jam nerūpi, kas po to nutiks komandai, – neabejojo Gintaras Krapikas. – Atsirado priešprieša tarp žaidėjų, kuri duoda neigiamą įtaką rezultatams. LaVarui visiškai vienodai, kurioje vietoje sezono pabaigoje bus „Vytauto“ komanda. Jo tikslas yra išreklamuoti sūnus, duoti jiems galimybę žaisti tarp vyrų ir padaryti jiems gerą statistiką.
Aš galvoju, kad jam visiškai neįdomu, jei ekipa iškris į NKL. Tačiau Prienams apie tai reikėtų pagalvoti, nes tai gali virsti realybe.“
Rubrikoje „Iš arti“ krepšinio specialistas Gintaras Krapikas bei žurnalistas Jonas Miklovas aptars Ballų ažiotažą Lietuvoje.