• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kovo pirmą ir antrą savaitgaliais į kvalifikacijos tobulinimo mokymus Vilniuje ir Kaune rinkosi 142 mokytojai iš Vilniaus, Alytaus, Klaipėdos, Lazdijų, Molėtų, Nidos, Tauragės, Telšių, Šiaulių, Kauno ir kt. šalies miestų, kurie klausėsi Vilniaus, Kauno technologijos, Vytauto Didžiojo ir Lietuvos edukologijos universitetų mokslinikų bei Nacionalinės moksleivių akademijos lektorių paskaitų. Tai jau paskutiniai projekto „Bendrojo lavinimo mokyklų mokymo turinio atnaujinimas ir praplėtimas, sukuriant ir pritaikant naujus metodus“ mokymai.

REKLAMA
REKLAMA

Dvejus metus trunkantį projektą vykdo Nacionalinė moksleivių akademija kartu su Vilniaus universitetu, Lietuvių literatūros ir tautosakos institutu, Vytauto Didžiojo universitetu. Projektas finansuojamas Europos struktūrinių fondų ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Projekto tikslinė grupė – gimtųjų (lietuvių, rusų, lenkų) kalbų mokytojai visoje Lietuvoje. Pusės metų trukmės mokymų ciklo metu pedagogai supažindami su naujausiais literatūros, kalbos, filosofijos ir kultūros tyrinėjimais, kūrybinio mąstymo ugdymo metodais. Mokymų temos orientuotos į klasikos ir naujovių jungtį, skatinant naujai pažvelgti į dėstomą dalyką. Kaune vykusių mokymų dalyviai klausėsi prof. dr. Gintauto Mažeikio paskaitų apie kūrybinio mąstymo filosofiją, drauge su prof. Leonidu Donskiu svarstė kino ir literatūros jungtį bei turėjo galimybę apsvarstyti lyderystės kultūroje sampratą dr. Dalios Staponkutės bei dr. Nerijaus Čepulio užsiėmimuose.

Mokymuose Vilniuje dalyviai turėjo galimybę kartu su habil. dr. Jūrate Sprindyte permąstyti prozos ir esė santykį, padedami dr. Naglio Kardelio rasti kūrybos, mąstymo ir filosofijos sąsajas, iš NMA lektorės Linos Danienės išgirsti apie lyderystės sampratą bei dr. Dainiaus Vaitiekūno užsiėmimuose išmėginti kūrybinį rašymą. „Tik lyderiai gali ugdyti lyderius, todėl svarbu padėti mokytojams stiprinti lyderystės įgūdžius, pasitikėjimą savimi bei suteikti jiems žinių, kaip skatinti mokinių lyderystę,“ – po seminaro apie lyderystę mintimis dalijosi Kauno technologijos universiteto Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Lina Danienė. Jau šeštą kartą į ciklo mokymus rinkęsi pedagogai ne tik džiaugėsi galimybe pagilinti turimas žinias, bet ir įžvelgė kūrybingų metodų pritaikymo klasėse galimybes. „Mokytojo darbas iš tiesų yra nelengvas, reikia suspėti su laiku, susiorientuoti informacijos begalybėje, rasti būdų, kaip ją patraukliai perteikti mokiniams. Ir šie mokymai labai laiku ir davė daugybę impulsų tolesniam darbui“, – mintimis dalijosi Radviliškio Vaižganto gimnazijos mokytoja lituanistė Gražina Pylipienė. Įgytas kompetencijas ir praplėstas žinias projekte dalyvavę mokytojai pristatys baigiamosiose konferencijose kovo pabaigoje Vilniuje. Renginio metu grupėse dirbę ir įgytas žinias mėginę pritaikyti savo mokymo aplinkoje pedagogai dalinsis patirtimi ir įžvalgomis bei gaus kvalifikacijos kėlimo pažymėjimus. Iki projekto pabaigos mokymuose bus sudalyvavę 320 bendrojo ugdymo mokyklų gimtųjų kalbų mokytojų iš visos Lietuvos. Tikimasi, kad šalies mokyklų, universitetų bei gabių mokinių ugdymu užsiimančios Nacionalinės moksleivių akademijos bendradarbiavimas sustiprins ugdymo bazę bendrojo lavinimo mokyklose bei užmegs glaudesnius informacijos ir gerosios patirties mainus tarp viduriniojo ir aukštojo mokslo grandžių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų