Iš Marijampolės kilęs, o dabar Kaune gyvenantis vaikinas, draugystę su mašinomis, turinčiomis keturis ratus, galėtų apibūdinti ne žodžiais, bet darbais.
Dar 2014 metais įvykusi mūsų pirmoji pažintis leido suprasti, jog modifikuoti automobiliai yra ta sritis į kurią Giedrius nori pasinerti ir jai skirti 100 procentų savo laiko. Na, arba tiek, kiek yra linkusi leisti antroji pusė.
Jeigu pirmasis vaikino projektas atrodė gana santūriai, tai vėliau iš garažo išriedėjęs „Audi A4“ universalas su galinių varančiųjų ratų pavara atrodė kaip tas projektas į kurį šiltą vasaros vakarą gardžiai žiūrėtum, fotografuotum ir prašytum paminkyti akceleratoriaus pedalą.
Norėjo automobilio sau
Du projektai – du „Audi“ automobiliai, kurie tapo donorais, jog Giedrius galėtų juose realizuoti idėjas bei norą vairuoti ne dar vieną „Audinę“.
„Nesu užsikabinęs tik ant vienos markės. Kaip ir kiekvienas automanas, taip ir aš, turiu kriterijus pagal kuriuos renkuosi kiekvieną mašiną, tačiau „Audi“ labiausiai atitinka maniškius“, – „Audi“ automobilių įsigijimo priežastis pagrindžia Giedrius.
Visgi, kai galvoje pradėjo kirbėti mintis apie galimą automobilių parko atnaujinimą, Giedrius pradėjo visiems labai patinkantį žaidimą – „Kurį automobilį pirkčiau, jeigu... ?“ Skirtumas tik tas, jog vaikinas šį kartą žinojo, jog nebenori praktiško, universalaus, visą chebrą galinčio sutalpinti automobilio.
„Parodykite man bent vieną, kuris nesvajojo apie sportišką automobilį? Anksčiau mašiną įsigydavau dėl kažkokių praktiškų priežasčių, kurios labiau įtiktų mane supantiems draugams ir šeimai, bet šį kartą automobilį norėjau įsigyti sau. Tokio kokio noriu iš tiesų.“, – pasakoja Giedrius.
Kadangi automobiliai su kupė kėbulo tipu neauga kaip grybai po gaivaus rudeniško lietaus, vaikino akiratyje atsidūrė trys gana rimti pretendentai: 3 serijos BMW („E92“ kartos modelis), Lietuvoje gana retai sutinkamas „Infiniti G37“ ir santūriausiai iš visų atrodanti „Audi A5“.
Neįsivaizduoja savęs vairuojančio standartinio automobilio
Kuomet Giedrius ištarė, jog automobilį pirko sau, o ne kitiems, šį poreikį galima dar kartą perfrazuoti ir pritaikyti reikalavimams, kuriuos automobilis iš pradžių turėjo atitikti, jog galėtų išvažiuoti į bendro naudojimo kelius.
„Nuo pat pradžių sakiau, jog darysiu taip kaip norėsiu, nes puikiai žinojau, jog eilinės „S-Line“ apdailos man tiesiog neužteks“, – pasakoja vaikinas. Ir iš tiesų, pasiklausius Giedriaus, susidaro įspūdis, jog jo pasąmonė „Audi A5“ pasirinko anksčiau negu jis sugebėjo suprasti pats, mat kol naujo automobilio įsigijimo planas dar tik brendo, Giedrius jau tada naršydavo interneto forumuose, elektroninėse parduotuvėse ir kitose vietose, kur būtų galima rasti retas, poreikius atitinkančias detales.
„Tuo metu tai buvo gana retas automobilis. Reikalingų detalių pasiūla buvo niekinė. O ką jau kalbėti apie „Aftermarketą“ ar retas, originalias dalis.“, – priduria Giedrius. Nors kelios valandos praleistos interneto platybėse padėjo sutaupyti laiko vėliau, tačiau sekantis etapas buvo sunkiausias ir ilgiausias.
„Nusipirkus „Audi“ ir, galiausiai, parsivežus ją į garažą, negalėjau su ja iškart važiuoti kur tik panorėjęs. Iš pradžių reikėjo sutvarkyti automobilio priekį. Nors tai buvo galima padaryti greitai, tiesiog sumontavus standartines dalis, bet taip tiesiog nenorėjau daryti.“, – pasakoja Giedrius.
Dar ne pabaiga
„O ar ji kada nors būna?“ Turbūt tokį klausimą norėtųsi užduoti perskaičius viršuje esančią pastraipos antraštę.
Nors kiekvienas projektas, anksčiau ar vėliau, pasiekia savo finišo tiesiąją, dėl individualių priežasčių, tačiau Giedrius mus patikino, jog šioji „Audi A5“ dar nėra pasiekusi fazės, kuri priverstų pagalvoti – „Aj, gal noriu kažko naujo.“
„Oj, ne, ne. Esu numatęs šiai „Audi“ suteikti daugybę mažų ir didelių modifikacijų. Tik viskas nevyksta taip greitai ir paprastai. Norisi viską kokybiškai padaryti, tad viskas užtrunka gerokai ilgiau negu norėtųsi.“
„Ateityje laukia naujas priekinio buferio pažeminimas, galinis, pagal užsakymą pagamintas, difuzorius, geresni stabdžiai, interjerą noriu papildyti „Alcantara“ oda padengtomis detalėmis, vairą ir bėgių svirtį apvilkti tikru anglies pluoštu. Esu pasiruošęs automobiliui uždėti pilną „Audi RS“ kėbulo apdailą, kaip reikiant praplatinti ratų arkas ir manau, jog tuo pačiu pakeisiu kėbulo spalvą. Ir tai tik dalis numatytų darbų.“
„Per ilgą supratau, jog tik geros bei kokybiškos dalys suteiks tą išvaizdos ir pasitenkinimo pojūtį, nes vienu metu norisi, kad automobilis atrodytų gerai, o uždėta detalė funkcionuotų taip, lyg būtų uždėta gamykloje. Pavyzdžiui, kokybiški reguliuojamo kietumo amortizatoriai suteiks ne vien norimą išvaizdą, bet ir kiekvieną dieną leis pakankamai komfortiškai ir patogiai važinėti. Tą patį galima pasakyti ir apie apdailos detales: ant kėbulo be didelių problemų užsidės tik laiko patikrintų gamintojų dalys. Visos pigios kopijos, anksčiau ar vėliau privers pasigailėti: nesueis tarpai, bus kreiva, galiausiai nepateisins lūkesčių“, – patarimais dalinasi Giedrius.
GALERIJA
Modifikacijų sąrašas:
- 6 cilindrų benzininio variklio galia buvo pakelta iki 300 AG ir 364 Nm.
- „Ispiri FFR5“ ratlankiai. 20 colių skersmens, 11 colių pločio. Tiek priekyje, tiek gale.
- „Audi RS5“ kėbulo apdaila
- „Sport“ versijos galinis spoileris
- „AWE Tuning Touring Edition“ išmetimo sistema su dvigubais antgaliais
- „Stasis by Ohlins“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai
- „Stasis“ stabilizatoriaus štangos
- „Stern“ reguliuojamos traukės
- „Brembo“ priekinių stabdžių diskų apkabos
- Dinaminiai posūkiai
- „Pipercross“ sportinis oro filtras
- Persiūtos „Audi S5“ sėdynės
- „Audi RS5“ prietaisų skydelis
- „Audi TTS“ vairas
- Papildomi vidaus elementai pagaminti iš anglies pluošto
- Priekinė panelė ir konsolė apsiūta „Alcantara“ oda
- Naujausia „Audi MMI“ multimedijos sistema
- Iš atnaujinto modelio pasiskolintos įvairiausios smulkmenos
- „Audi RS5“ pedalai
Pradėjote naują projektą? Užbaiginėjate esamą? Tiesiog vairuojate išskirtinį automobilį? O gal užsiimate automaniška veikla? Nepraleiskite progos pasidalinti savo pomėgiu su mumis ir kitais automanais. Tiesiog susisiekite su
mumis.