MMS paslauga tarp vartotojų nepopuliari ir prastai veikia, rodo didžiausio mobiliųjų programų ir žaidimų portalo „GetJar“ tyrimas. Maždaug 15 proc. vartotojų visame pasaulyje jau atsisakė MMS paslaugų ir nuotraukų persiuntimui bei susirašinėjimui įsidiegė mobiliąsias programas, tokias kaip „eBuddy“, „mig33“, „Bing“, „Cellity“, „Nimbuzz“ ir kitas.
Tyrimo, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 2 tūkst. vartotojų iš Didžiosios Britanijos ir JAV, rezultatai parodė, kad MMS paslauga per pastarąjį mėnesį naudojosi vos 44 proc. britų ir 36 proc. amerikiečių. Be to, tik maždaug trečdaliui britų, pabandžiusių nusiųsti MMS žinutę, tą pavyksta padaryti sėkmingai.
„Vartotojai, naudojantys MMS, susiduria su daugybe konfigūravimo ir suderinamumo problemų. Todėl ryškėja nauja socialinės komunikacijos forma – mobiliosios bendravimo programos, kurios yra nemokamos ir, įdiegtos į telefoną, veikia patikimai ir patogiai“, - kalbėjo „GetJar“ vadovas Ilja Laurs. – „Stebėdamas dabartines tendencijas ir spartų mobiliųjų programų populiarėjimą drįsčiau prognozuoti, kad po 5 metų MMS paslaugos bus praktiškai nenaudojamos“.
Remiantis RRT duomenimis, 2008 m. pirmąjį ketvirtį Lietuvoje vartotojai išsiuntė 1,012 mln. MMS žinučių. Tai yra 6,25 proc. mažiau nei 2007 m. pirmąjį ketvirtį.
Vartotojų, parsisiuntusių mobiliąsias bendravimo programas, sparčiai daugėja. Vien iš „GetJar“ portalo per pastarąjį mėnesį šių programų buvo atsisiųsta apie 3,7 mln. kartų (iš jų per 100 tūkst. parsisiuntė vartotojai iš Lietuvos). Tai – beveik 30 kartų daugiau, nei prieš dvejus metus.
Anot I. Laurs, mobiliųjų programų perspektyvas rodo ir tai, kad ši rinka pritraukia vis daugiau programų kūrėjų bei investicijų. Šiuo metu „GetJar“ portale galima rasti apie 400 skirtingų bendravimo programų.