Mažų automobilių segmente triumfavo trejų durų „Mini One“, kuris po ketverių metų išsaugo 60,5 proc. savo pradinės kainos (žinoma, rodiklis priklauso nuo eksploatavimo būdo, automobilio priežiūros ir kt.). Šį titulą „Mini One“ iškovoja jau antrus metus iš eilės. „Mini Cooper S Paceman“, išlaikantis 57 proc. pradinės vertės, pasižymėjo SUV klasės automobilių kategorijoje. Tarp kabrioletų neprilygstamas rinkoje yra „Mini One Convertible“ – jis nuskynė net du apdovanojimus – tiek pagal aukščiausią procentinę išraišką (57,5 proc.), tiek ir pagal mažiausią nuvertėjimą pinigine išraiška. Nenusileido ir „Mini Cooper Coupé“, kuris antrąkart iš eilės tarp kupė modelių nugalėjo pagal mažiausią nuvertėjimą eurais ir centais.
Tai jau ne pirmas kartas šiemet, kai „Mini“ pripažįstami geriausiai vertę išsaugojančiais automobiliais. 2015 m. pradžioje įvertinimo sulaukė „Mini Cooper“ – bendrame vokiečių automobilių žurnalo „AutoBild“ ir rinkos analitikų „Schwacke“ reitinge „Value Masters 2015“ minėtas modelis pripažintas absoliučiu nugalėtoju visose kategorijose.
Didžiosios Britanijos automobilių prekių ženklo „Mini“ modeliai nuskynė net 5 laimėjimus vokiečių leidinio „Focus Online“ paskelbtame ilgiausiai vertę išlaikančių automobilių reitinge „Resale Value Giants 2015“. Geriausia investicija savo klasėse pripažinti „Mini One“, „Mini Cooper S Paceman“, „Mini One Convertible“ ir „Mini Cooper“ modeliai.
„Šie apdovanojimai pateikia svarbią informaciją naujų automobilių pirkėjams, ieškantiems transporto priemonės, pasižyminčios mažiausiu skirtumu tarp įsigijimo kainos ir perpardavimo vertės po kelerių metų. Kaip automobilio efektyvumas bei patikimumas, vertės stabilumas yra itin svarbus kriterijus vertinant investicijos į automobilį efektyvumą. „Mini“ modeliai, kaip ir pernai, išliko aukščiausiose pozicijose visose kategorijose, įrodydami savo vertę kaip ekonomiškai protingiausias pasirinkimas. Dėl aukščiausios kokybės, technologijų ir išskirtinio stiliaus „Mini“ išliks vertingas ir patrauklus pirkinys ne tik naujų, bet ir naudotų automobilių rinkoje“, – sako Oleg Martyniuk, oficialios „Mini“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ generalinis direktorius.
„Resale Value Giant“ reitingą, remiantis automobilių vertės prognozėmis juos perparduodant po ketverių metų, sudaro rinkos tyrimų institutas „Bähr & Fess Forecasts“. Automobilių išliekamoji vertė pateikiama procentine išraiška – kokią procentinę dalį savo vertės automobilis išsaugos per 4 metus, ir nuvertėjimo sumos eurais išraiška – kiek sumažėja automobilio vertė nuo naujo automobilio kainos. Pateikdami vertinimus ekspertai daro prielaidą, kad automobiliu per metus nuvažiuojama apie 15-20 tūkst. km, taip pat atsižvelgia į automobilio prekės ženklo įvaizdį, lyginamųjų testų rezultatus, konkurentų rodiklius ir bendrus ekonomikos pokyčius.
Didžiosios Britanijos automobilių prekių ženklo „Mini“ modeliai nuskynė net 5 laimėjimus vokiečių leidinio „Focus Online“ paskelbtame ilgiausiai vertę išlaikančių automobilių reitinge „Resale Value Giants 2015“. Geriausia investicija savo klasėse pripažinti „Mini One“, „Mini Cooper S Paceman“, „Mini One Convertible“ ir „Mini Cooper“ modeliai.
„Šie apdovanojimai pateikia svarbią informaciją naujų automobilių pirkėjams, ieškantiems transporto priemonės, pasižyminčios mažiausiu skirtumu tarp įsigijimo kainos ir perpardavimo vertės po kelerių metų. Kaip automobilio efektyvumas bei patikimumas, vertės stabilumas yra itin svarbus kriterijus vertinant investicijos į automobilį efektyvumą. „Mini“ modeliai, kaip ir pernai, išliko aukščiausiose pozicijose visose kategorijose, įrodydami savo vertę kaip ekonomiškai protingiausias pasirinkimas. Dėl aukščiausios kokybės, technologijų ir išskirtinio stiliaus „Mini“ išliks vertingas ir patrauklus pirkinys ne tik naujų, bet ir naudotų automobilių rinkoje“, – sako Oleg Martyniuk, oficialios „Mini“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Krasta Auto“ generalinis direktorius.
„Resale Value Giant“ reitingą, remiantis automobilių vertės prognozėmis juos perparduodant po ketverių metų, sudaro rinkos tyrimų institutas „Bähr & Fess Forecasts“. Automobilių išliekamoji vertė pateikiama procentine išraiška – kokią procentinę dalį savo vertės automobilis išsaugos per 4 metus, ir nuvertėjimo sumos eurais išraiška – kiek sumažėja automobilio vertė nuo naujo automobilio kainos. Pateikdami vertinimus ekspertai daro prielaidą, kad automobiliu per metus nuvažiuojama apie 15-20 tūkst. km, taip pat atsižvelgia į automobilio prekės ženklo įvaizdį, lyginamųjų testų rezultatus, konkurentų rodiklius ir bendrus ekonomikos pokyčius.