Kartais reklamos kūrėjai, bandydami „prastumti“ vieną ar kitą naują automobilį, naudoja skandalingus populiarių visuomenėje temų motyvus. Anksčiau tokia PR politika buvo madinga ir nesmerkiama. Pavyzdžiui, savo laiku BMW reklamose buvo taip dažnai naudojamas garsiausios Vokietijos kairiosios pakraipos teroristinės „Baader-Meinhof“ grupuotės įvaizdis, kad jaunimas BMW pavadinimą ėmė šifruoti kaip „Baader-Meinhof Wagen“ („Baader Meinhof“ automobilis).
Teroristų ar kitų blogų vaikinų motyvų naudojimas reklamose – gundantis dalykas, mat taip garantuojama, kad kūrinys bus pastebėtas, kaip ir jo reklamuojamas objektas. O ko daugiau reikia?
Tačiau šiais laikais terorizmo tema komercinėse reklamose yra nerašytas tabu. Prieš keletą metų internete pasirodė „Volkswagen Polo“ reklama, kurioje teroristas mirtininkas susisprogdina mašinoje. Smūgio banga net neišeina už automobilio ribų, o reklaminis užrašas skelbia: „Mažas, bet kietas“.
„Volkswagen“ koncernas nedelsiant pareiškė atsiribojantis nuo šios reklamos – esą jis nesusijęs su šiuo klipu. Maža to – vokiečiai net padavė ieškinį prieš šio kūrinio autorius. Pastarieji buvo rasti ir prisipažino kūrę reklaminį klipą tiesiog savo malonumui.
„Polo“ buvo pastebėtas. O ko daugiau gerai reklamai ir jos reklamuojamam kūriniui reikia?