Vis dėlto, žvelgdami į automobilio eksterjerą matyti akivaizdūs originalių idėjų trūkumas. Priekinėje dalyje matome akivaizdžių „Volvo S90“ dizaino elementų, galinėje – modernių „Ford“ ir „Lincoln“ automobilių bruožų.
Nepaisant to, „Genesis“ kompanijos atstovai tikisi, jog kardinalūs ir radikalūs pasikeitimai automobilio eksterjero departamente išjudins stagnuojančius „G90“ sedano pardavimus visame pasaulyje.
Praėjusiais metais „Genesis“ anapus Atlanto – Jungtinėse Valstijose, pardavė vos 4398 šio sedano vienetus. Tuo tarpu segmento lyderis – S klasės „Mercedes Benz“ surado net 15 888 pirkėjus.
Bent jau Pietų Korėjos rinkai skirtas modelis bus komplektuojamas su vienu iš trijų benzininių variklių: 3,3 litro V6, 3,8 litro V6 ir 5,0 litrų V8. Du iš jų – atmosferiniai, o 3,3 litro motoras bus poruojamas su dvejomis turbinomis.
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, 6 arba 8 cilindrų motorai bus komplektuojami tik su automatinėmis pavarų dėžėmis.
Atnaujinto „G90“ sedano interjeras išliko praktiškai nepasikeitęs. Jame neišvysime naujų detalių ar elementų, kurie šūkautų apie kardinalius pasikeitimus.
Nepaisant visų „Genesis“ markės inžinierių pastangų, vargu ar galime tikėtis, jog naujam modeliui pavyks tapti pilnaverčiu S klasės ar net 7 serijos „BMW“ konkurentu dėl kelių labai rimtų priežasčių.
Didžioji dalis aukštesnės klasės sedanų pirkėjų tokio tipo automobilį renkasi dėl prestižo, per daugelį metų visuomenėje suformuoto įvaizdžio ir ilgamečių tradicijų. Tuo tarpu „Genesis“ turi tik vieną – stiprų finansinį užnugarį, kuris leidžia inžinieriams kurti tokio tipo automobilius. Nei prestižo, nei ilgamečių tradicijų „Genesis“ neturi, tik asociacijas su „Hyundai“.