Standartinis „911 Turbo“ iš gamyklos išriedėdavo turėdamas į pagalbą pasikinkęs 540 arklio galių kaimenę ir 710 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu „Turbo S“ versija gali didžiuotis turėdama 580 arklio galių ir 750 Nm jėgainę.
„Gemballa“ specialistai pažvelgę į šiuos parametrus nusijuokę ir pasakė – „Štai kaip turi atrodyti galingas variklis.“
Po keletą dienų trukusios operacijos, kurios metu buvo sumontuotos dvi milžiniškos turbinos. Dabar „Gemballa“ gali pasiūlyti variklį, kuris sugeba išvystyti 818 arklio galių ir net 1098 Nm sukimo momentą esant 3920 aps/min.
Šio projekto autoriai teigia, jog Kinijoje pagaminto maršrutizatoriaus vardą turintis automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 2,38 sekundės, iki 200 km/val. – per kvapą gniaužiančias 7,5 sekundės. Tuo tarpu akceleracija nuo 0 iki 300 km/val. užtruks 18,8 sekundės.