Į portalą tv3.lt kreipėsi skaitytoja Jurgita (tikrasis vardas redakcijai žinomas – aut. past.). Moteris gyvena Vilniuje, Karoliniškių mikrorajone įsikūrusiame daugiabutyje. Jurgita pasakoja, kad prieš tris mėnesius name sugedo liftas, kurio niekas iki šios dienos nesutaisė.
Moters teigimu, gyventojai kreipėsi į namą administruojančią įmonę „Mano būstas“, kuri atsiuntė trumpąją žinutę, kad gyventojai bus informuoti apie darbų eiga. Tačiau, pasak skaitytojos, nuo to laiko per tris mėnesius niekas nepasikeitė.
„Darbai nevyksta, tylu, kiek žmonių skambino, niekas negirdi, niekam neįdomu“, – piktinosi vilnietė.
Moteris pasakoja, kad dėl sugedusio lifto daugiausiai nepatogumų patiria daug name gyvenančių garbingo amžiaus senjorų.
„Kas dieną sutinku vargšus garbingo amžiaus senolius, kuriems tikrai nebepirma jaunystė. Jie lipa aukštyn ir vis pasiguodžia, kaip jiems sunku. Vienos močiutės, kuri gyvena devintame aukšte, vyras ant patalo guli, septintame aukšte vaikučiai maži. Kituose aukštuose dar senų žmonių yra, kurie kas dieną nori išeiti į lauką, o dabar jie kaip kalėjime“, – pasakojo moteris.
Siūlys remontą arba naują liftą
Namą administruojančią įmonę valdančios „City Service“ Ryšių su visuomene grupės vadovas Paulius Ugianskis portalui tv3.lt patikslino, kad minėtas liftas neveikia ne tris mėnesius, kaip teigė skaitytoja, o du.
„Dėl perdegusio pagrindinio suktuvo variklio jis buvo sustabdytas gegužės 15 dieną. Variklis sudegė dėl lifto amžiaus ir susidėvėjimo. Šiam keltuvui yra 45 metai. Apie tai, kad liftas sugedo, gyventojai nedelsiant buvo informuoti skelbimu ir sms žinutėmis“, – pasakojo P. Ugianskis.
Pašnekovo teigimu, kadangi lifto remonto ar keitimo darbai yra pakankamai brangūs, namo administratorius pirmiausia įvertino finansavimo galimybes.
„Kitaip sakant, norėdama palengvinti gyventojams mokestinę naštą, įmonė gyventojų naudai išsprendė išsimokėjimo galimybės klausimą. Tai užtruko, tačiau dėl to namo savininkai turės galimybę už atliktus darbus sumokėti dalimis per 24 arba 36 mėnesius. Priklausomai nuo to, kokius darbus žmonės nutars daryti“, – aiškino P. Ugianskis.
Anot jo, atsižvelgiant į lifto bendrą nusidėvėjimą ir amžių, kuris beveik dvigubai viršija numatytą tarnavimo laiką, visuotinio susirinkimo metu gyventojams bus siūloma atlikti kapitalinį lifto modernizavimą arba keitimą nauju.
„Kuris variantas bus pasirinktas, priklausys nuo gyventojų daugumos sprendimo. <...> Jei gyventojai bus pasyvūs ir nesusidarys kvorumas, remdamiesi privalomųjų darbų reikalavimais, inicijuosime kapitalinio remonto darbus“, – teigė P. Ugianskis.
Susisiekė iškart
Jurgita dar kartą susisiekė su portalu tv3.lt. Moteris teigė, kad iki to laiko į jos prašymus telefonu nereagavusi įmonė atsakė į jos laišką. Atsakymas buvo gautas tą pačią dieną, kai su įmone susisiekė ir portalo tv3.lt žurnalistai.
Jame yra ta pati informacija, kurią portalui tv3.lt pateikė P. Ugianskis. Įmonei buvo reikalingas Finansų komiteto patvirtinimas, dėl darbų finansavimo. Įmonė gavo pritarimą ir šią savaitę organizuos namo patalpų savininkų surinkimą dėl sprendimo priėmimo – keisti liftą nauju ar remontuoti.
Pasidalinkite savo istorija su mumis ir pasistengsime jums padėti.
Dėkojame! Medžiaga sėkmingai išsiųsta redaktoriui.
Peržiūrėjus, ji bus patalpinta į straipsnį.