Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kartais, tačiau tik kartais, kai kuriems automobiliams gausių modifikacijų ar pagražinimų nereikia. Užtenka apsiriboti keliomis kėbulo apdailos detalėmis, sužeminta pakaba ir iš tolo blizgančiais ratlankiais. Norite pamatyti puikų pavyzdį? Kodėl nepasižiūrėjus į štai šį „Volkswagen“ kupė.
Kaip kadaise pasakė vienas iš „Aukščiausios pavaros“ laidos vedėjų, nuo 1988 iki 1995 metų gamintas automobilis yra vertas kultinio automobilio statuso. Ypač, jeigu priekyje būna sumontuotas garsusis „VR6“ - 6 cilindrų benzininis variklis.
Gerų atsiliepimų apie „Corrado VR6“ galima surasti ir senuose „Auto Bild“, „Auto Express“, „Auto Car“, žurnaluose, kuriuose teigiama, jog būtent šis „Volkswagen“ modelis pasižymi puikiomis valdymo savybėmis. Tai turbūt galėtų patvirtinti ir Lietuvoje gyvenantys automanai, kurie savo garaže turi „Volkswagen Corrado“, ar ne?
Kartais, tačiau tik kartais, kai kuriems automobiliams gausių modifikacijų ar pagražinimų nereikia. Užtenka apsiriboti keliomis kėbulo apdailos detalėmis, sužeminta pakaba ir iš tolo blizgančiais ratlankiais. Norite pamatyti puikų pavyzdį? Kodėl nepasižiūrėjus į štai šį „Volkswagen“ kupė.
Kaip kadaise pasakė vienas iš „Aukščiausios pavaros“ laidos vedėjų, nuo 1988 iki 1995 metų gamintas automobilis yra vertas kultinio automobilio statuso. Ypač, jeigu priekyje būna sumontuotas garsusis „VR6“ - 6 cilindrų benzininis variklis.
Gerų atsiliepimų apie „Corrado VR6“ galima surasti ir senuose „Auto Bild“, „Auto Express“, „Auto Car“, žurnaluose, kuriuose teigiama, jog būtent šis „Volkswagen“ modelis pasižymi puikiomis valdymo savybėmis. Tai turbūt galėtų patvirtinti ir Lietuvoje gyvenantys automanai, kurie savo garaže turi „Volkswagen Corrado“, ar ne?