Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pristatinėti „Golf R32“ greičiausiai nereikia ar ne? Kompaktiškas hečbekas, kuris bandė gelbėti greitų „Golf'ų“ reputaciją. Kol ketvirtos kartos „GTI“ buvo vos vos greitesnis už modifikaciją su dyzeliniu varikliu, vokiečiai nusprendė išspręsti šią bėda su „R32“ modeliu.
Šešių cilindrų agregatu aprūpintas automobilis tikrai padėjo ištaisyti prastą situaciją. Keturių varomųjų ratų sistema, 241 arklio galia ir 320 NM sužavėjo ne vieną.
Ta proga norime jums parodyti „Golf R32“ klubą, kuris pasaulį džiugina šiomis išskirtinėmis „Golf“ modifikacijomis.
Pristatinėti „Golf R32“ greičiausiai nereikia ar ne? Kompaktiškas hečbekas, kuris bandė gelbėti greitų „Golf'ų“ reputaciją. Kol ketvirtos kartos „GTI“ buvo vos vos greitesnis už modifikaciją su dyzeliniu varikliu, vokiečiai nusprendė išspręsti šią bėda su „R32“ modeliu.
Šešių cilindrų agregatu aprūpintas automobilis tikrai padėjo ištaisyti prastą situaciją. Keturių varomųjų ratų sistema, 241 arklio galia ir 320 NM sužavėjo ne vieną.
Ta proga norime jums parodyti „Golf R32“ klubą, kuris pasaulį džiugina šiomis išskirtinėmis „Golf“ modifikacijomis.