„Idėja pakviesti Lietuvos žmones prisipažinti gimė labai natūraliai. Prieš gražiausias metų šventes visiems norisi prisipažinti, paatvirauti ir naujus metus pasitikti ramia širdimi. Juk ne visi pažadai buvo įgyvendinti, ne visi darbai nudirbti, artimiems žmonėms buvo skirta nepakankamai laiko. Ši iniciatyva taip pat puikiai atspindi esminę prekės ženklo vertybę – atvirumą, kurio siekia su savo vartotojais“, – idėją aiškina Justė Pinkevičienė, prekės ženklo rinkodaros vadovė, „AŠ IKONA“ žurnalo grožio rubrikos vyr. redaktorė.
Prie iniciatyvos prisijungė ir socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino. Ji atskleidė, jog nesilaikė sau duoto pažado sportuoti. Verslininkė, stilistė Agnė Jagelavičiūtė prisipažino, jog žadėjo 2018 metais savo draugams skirti daugiau laiko, tačiau šio pažado laikytis taip ir nepavyko. Profesionali vizažistė Justina Gafaro prisipažino, kad negali iš namų išeiti nepasidažiusi, o drabužių kūrėja, dainininkė Simona Nainė atskleidė, jog po nemigos nakties jaučiasi itin pavargusi.
Nors kosmetikos kūrėjai kviečia prisipažinti visus, bet ir patys socialinėje erdvėje atidengia darbo užkulisių šydą ir itin atvirai prisipažįsta, kokios kosmetikos priemonių gamybos ar dizaino klaidos praskriejo pro akis visai prekės ženklo komandai. Šis kosmetikos ženklas nuo pat atsiradimo siekia visiško atvirumo su savo vartotojais, kuriuos mieliau vadina savo draugais. Jau kuris laikas visų savo kosmetikos priemonių dėžučių viduje kūrėjai drąsiai atskleidžia priemonių ingredientų sąrašą ir jį paaiškina kalba, kurią suprastų vartotojai.