• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sutvarkyti piliakalnius užsimojusi Klaipėdos rajono merija ant turistams skirto lauko stendo prie Kalniškės (Gargždų) piliakalnio pavaizdavo nieko bendra nei su piliakalniu, nei su apylinkių istorija neturintį visame pasaulyje garsų Juodkrantės gintaro lobį, šeštadienį rašo „Lietuvos žinios“.

Sutvarkyti piliakalnius užsimojusi Klaipėdos rajono merija ant turistams skirto lauko stendo prie Kalniškės (Gargždų) piliakalnio pavaizdavo nieko bendra nei su piliakalniu, nei su apylinkių istorija neturintį visame pasaulyje garsų Juodkrantės gintaro lobį, šeštadienį rašo „Lietuvos žinios“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Istorikai ir archeologai apstulbę - taip ne tik klastojama istorija, dezinformuojama visuomenė, bet ir pasisavinamas vienas ryškiausių Kuršių nerijos prekės ženklų.

REKLAMA

Pasak Neringos mero Dariaus Jasaičio, Juodkrantė ir išgarsėjo per tą lobį: „Tai mūsų prekės ženklas, atpažįstamas visame pasaulyje nuo 19 amžiaus. O jį panaudojo nieko bendra nei su Juodkrante, net su Gintaro keliu neturintys Gargždai. Na, absurdas, ką čia daugiau pridursi“.

Anot Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktoriaus Jono Genio, negalima skelbti turistams, moksleiviams skirtame informaciniame stende klaidinamos informacijos.

REKLAMA
REKLAMA

Gargždų krašto muziejaus istorikas Marius Mockus tvirtino, kad rengiant piliakalnių tvarkymo projektą net nebuvo samdoma profesionalių archeologų, istorikų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų