Medikai sako, kad vyresnių žmonių reakcija kur kas lėtesnė, dėmesys slopsta, tad ir gatvėje manevruoti jiems daug sunkiau.
Pavyzdžiui, vienoje pensininko sukeltoje avarijoje Molėtų rajone žuvo niekuo dėta 25-erių mergina. Avarijos kaltininkas, 68-erių vyras tiesiog išvažiavo į priešingą kelio juostą ir nubloškė automobilį su dviem moterimis. Tokios kraupios senyvo amžiaus vairuotojų sukeltos avarijos policijos suvestinėse ne retenybė. Į vairą įsikibusius ir sunkiai gatvėse besiorientuojančius senukus ir senutes pastebi ir kiti vairuotojai.
Medikai sako, kad pats senolis nesupras, jog automobiliui jis jau per senas. Pasikalbėti su įtartinai vairuojančiu seneliu ar senele turėtų artimieji. O jei sunku perkalbėti, tada bent jau priversti važinėtis ne kartą per metus, bet nuolatos.
Tačiau paskutiniu metu vyresnio amžiaus vairuotojai jokia staigmena ne tik kitiems eismo dalyviams, bet ir vairavimo mokykloms. Pavyzdžiui, dabar Kaune veikiančios vairavimo mokyklos „Auto ABC“ vyriausios mokinės 65-erių ir 68-erių pensininkės. Pasak mokytojų, amžius tik kartais nulemia vairuotojo gebėjimus.
Kelių policininkai sako, kad senjorai išskirtinai skaudžiomis avarijomis nuskamba daug rečiau nei jaunimas. Tačiau turi keletą jiems būdingų vairavimo klaidų. Dėl to, ant mašinų galėtų rastis ir dar vienas apie vairuotojo amžių įspėjantis ženklinimas.
Visiems vyresniems nei 80 metų vairuotojams sveikatą tenka tikrintis kartą per metus. Būtina pasirodyti ne tik šeimos gydytojui, bet ir neurologui, okulistui, ausų gydytojui. Neretai, po tokių vizitų, senukų vairavimo stažas ir baigiasi.