• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip sakoma, gero niekuomet nebūna pernelyg daug. Juolab, kad apetitas kyla valgant. Juk „Chrysler“ padalinio „Street & Racing Technology“ anabolikais pamaitintos koncerno modifikacijos, kurias puošia „SRT-8“ ženkleliai, ir taip įspūdingos – variklių galia, priklausomai nuo modifikacijos, čia svyruoja nuo 465 iki 470 a.g. Tačiau amerikonai nusprendė, kad reikėtų apsiginkluoti ir dar galingesnėmis tokių motorų versijomis.

REKLAMA
REKLAMA

Teigiama, kad nuo 2012 metų antros pusės galios ištroškę „Chrysler 300 SRT8“, „Dodge Charger SRT8“ ir „Dodge Challenger SRT8“ pirkėjai vietoje standartinių motorų galės užsisakyti ir mechaniniais kompresoriais aprūpintus variklius. Priklausomai nuo konkretaus modelio ir modifikacijos, galia svyruos nuo 540 iki 570 a.g., o sukimo momentas sieks 700 Nm. Naujų jėgų motorui suteiks galingi plaučiai – pačiose galingiausiose versijose 6,4 litro darbo tūrio V8 bus aprūpinti mechaniniais „Eaton“ kompresoriais.

Kompresorinės versijos bus komplektuojamos tik su automatinėmis pavarų dėžėmis. Tai bus naujausi aštuonių pavarų „automatai“. Taip pat žinoma, kad šie automobiliai bus aprūpinami standesne pakaba ir dar efektyvesniais stabdžių mechanizmais. Juk daugiau nei pusė tūkstančio arklio galių po variklio dangčiu – jau ne juokas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų