• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Televizijos auditorijos tyrimo, kurį TV metrų metodu atlieka bendrovė „SIC Gallup Media“/TNS, duomenimis, Pasaulio futbolo čempionato grupių rungtynių transliacijas iš Pietų Afrikos Respublikos nuo čempionato pradžios (nuo birželio 11 d. iki 26 d.) stebėjo 74 proc. arba 2,4 mln. Lietuvos gyventojų.

REKLAMA
REKLAMA

„Pasaulio futbolo čempionatas – išskirtinis pasaulio sporto įvykis. Lietuvoje, kurioje tradiciškai populiariausias sportas yra krepšinis, Pasaulio futbolo čempionato grupių rungtynių transliacijos vis dėlto pritraukė gausų žiūrovų būrį, o čempionatą transliuoja net du nacionaliniai televizijos kanalai – LTV ir LNK. Grupių rungtynių transliacijų rodikliai abiejuose kanaluose panašūs, tai rodo, kad žiūrovams svarbesnės yra pačios rungtynės ir tinkamas transliacijos laikas, o ne kanalas, kuris transliuoja futbolo varžybas.“– teigia „SIC Gallup Media"/TNS direktorius Gytis Juodpusis.

REKLAMA

Iki praėjusio sekmadienio (birželio 27 d.) buvo transliuota penkiasdešimt Pasaulio futbolo čempionato grupių rungtynių, kurių vidutinė auditorija buvo 3,9 proc., arba beveik 127 tūkst. gyventojų. 11 iš šių rungtynių transliavo LNK kanalas, tuo tarpu LTV – 39 rungtynes.

Didžiausio Lietuvos gyventojų dėmesio sulaukė per LTV transliuotos Pasaulio futbolo čempionato rungtynės tarp Brazilijos ir Šiaurės Korėjos rinktinių. Šių rungtynių vidutinė auditorija buvo 6,8 proc., arba 218 tūkst. gyventojų, o bent vieną minutę šias rungtynes buvo įsijungę daugiau nei pusė milijono žiūrovų (535 tūkst. arba 16,6 proc. Lietuvos gyventojų).

REKLAMA
REKLAMA

Populiarumu nedaug nusileido per LNK transliuotos rungtynės tarp Brazilijos ir Dramblio Kaulo Kranto rinktinių. Šių rungtynių reitingas buvo 6,5 proc., beveik 209 tūkst. gyventojų, tačiau šias rungtynes bent trumpam buvo įsijungę daugiau Lietuvos gyventojų, t. y. 21,3 proc. (685 tūkst.) žiūrovų.

„SIC Gallup Media“/TNS priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. „TNS“ atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų