Su naujų parduotuvių atidarymu „Fresh Market“ baigė diegti klientų lojalumo programą ir įpusėjo pirmąjį plėtros etapą, kurį planuojama baigti iki metų vidurio. Iki to laiko visoje Lietuvoje veiks apie 30 „Fresh Market“ parduotuvių.
„Per vos daugiau nei pusę metų Alytuje atidarėme tris, Kaune – keturias parduotuves ir taip įsitvirtinome šiuose miestuose. Tokią galimybę mums suteikė juose laiku pastebėti, mūsų reikalavimus ir poreikius tenkinę prekybos plotai, esantys gyventojams patogiose lokacijose. Tokiu pačiu principu vykdome plėtrą visoje Lietuvoje“, – sako „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas.
Prieš atidarydamas trečiąjį prekybos centrą Alytuje, „Fresh Market“ baigė diegti tinklo lojalumo programą.