Vos tik įžengus į „Škoda“ stendą, dėmesio centre stovėjo sportiškoji „Octavia“ modifikacija. Čekiškas „Golf GTI“ turi tokį patį variklį, pavarų dėžę, važiuoklės komponentus kaip ir visų dievinamas septintos kartos „GTI“, tačiau gali pasiūlyti praktiškesnį kėbulo tipą ir priimtinesnę kainą. Mūsų nuomone, sportiškoji „Octavia vRS“ turi vieną privalumą - universalo kėbulą. Juk tai puikus kompromisas, jeigu norite sportiško modelio, tačiau turite gausią šeimą.
„Octavia vRS“ arba tiesiog „Octavia RS“ komplektuojama su benzininiu arba su dyzeliniu varikliu. Benzininis motoras išvysto 220 arklio galių, o dyzelinis - 184 arklio galias. Tiek vienas, tiek kitas turėtų sudominti racionalius pirkėjus.
Antroji svarbi naujiena - atnaujintas „Yeti“. Mūsų šalyje beprotiškai populiarus automobilis nuo šiol bus siūlomas su dvejomis versijomis : „Outdoor“ ir „City“. Kuo šios modifikacijos skirsis? Kėbulo apdaila, skirtinga kėbulo prošvaisa ir ... viskas. Pagal kompanijos filosofiją, „Outdoor“ modifikacija turėtų būti skirta bekelę mėgstantiems pirkėjams, o „City“ modifikacija yra skirta tiems, kurie didžiąją dalį laiko praleidžia mieste.
Atnaujintas modelis atsikratė dviejų didelių žibintų, kurie buvo sumontuoti priekiniame bamperyje. Juos pakeitė tradicinės išvaizdos detalės. Radiatoriaus grotelės, priekiniai žibintai ir kitos mažos smulkmenos padarė modelį panašesnį į „SuperB“, „Octavia“ ir „Rapid“.
Keliaujame toliau į pačios populiariausios markės Europoje stendą. „Volkswagen“ į automobilių parodą daugybės naujienų neatsivežė. Išskyrus „Golf Sportsvan“ ir „Golf R“ debiutų, vokiečiai daugiau niekuo nenustebino.
Vis dėlto pasipustėme padus ir pradėjome ekskursiją po „Volkswagen“ stendą. Kadangi vokiečiai demonstravo visą modelių gamą, mes ir pradėjome nuo pačio mažiausio „Volkswagen“ šeimos nario „UP!“.
Pigus, žaismingas ir net jaunatviškas automobilis turėtų puikiai tikti įmonėms.
Šalia mažojo „UP“ stovėjo sportiškai atrodantis „Beetle RSR“. Nors jis nėra toks įdomus kaip tiesioginiai konkurentai, tačiau „Volkswagen“ reikėtų pagirti už pastangas. Ryškesnė spalva, įdomesni lengvo lydinio ratlankiai, galingesnis variklis ir spoileris ant bagažinės dangčio sukelia susidomėjimą.
Ar šis „Golf“ kabrioletas bus toks pats geidžiamas ir po dešimties metų? Parodys laikas.
Pats universaliausias „hot hatch'as“. Praktiškas penkerių durų kėbulas, talpi bagažinė, pakankamai standi ir tuo pačiu komfortiška pakaba, galingas benzininis variklis, gausi bazinė įranga ir prieinama kaina. Ko dar reikia?
Jeigu norite tokio pat greito ir praktiško hečbeko, tačiau galvos skausmą sukelia didelės kuro sąnaudos, „Volkswagen“ turi jums pasiūlymą - „Golf GTD“. 184 arklio galių dyzelinį motorą turintis automobilis kainuoja tiek pat kaip ir „Golf GTI“, tačiau suvartoja žymiai mažiau kuro.
Jeigu nebūtų „Golf Variant“ ženkliuko, lengvai sumaišytume su „Passat'u“.
Pats prabangiausias markės modelis iki šiol yra tinkamai neįvertintas. Net ir toje pačioje Vokietijoje į šį modelį žiūrima truputėlį iš aukšto.
Vis dėlto ar jūs pirktumėte šį „Phaeton“ ar analogišką „BMW“, „Mercedes Benz“, „Audi“, „Jaguar“ ar „Lexus“?
Parodos premjera - „Golf Sportsvan“. Praktiškesnis už hečbeką, talpesnis už universalą automobilis galės pasigirti net iki 1500 litrų dydžio bagažine. Tačiau yra keletas smulkmenų, kurios turėtų pradžiuginti pirkėjus, kurie mėgsta vairavimo malonumą. Visi baziniai modeliai bus aprūpinti elektroniniu „XDS+“ diferencialu. Tokį patį elektroninį diferencialą turėjo ir šeštos kartos „Golf GTI“.
Kompaktiškas vienatūris turės tokius pačius benzininius ir dyzelinius variklius kaip ir „Golf“. Visi atitiks griežtus „Euro 6“ reikalavimus ir bus maždaug dvidešimt procentų ekonomiškesni už „Euro 5“ motorus.
„Golf R“ kaitino ne tik mūsų kraują. Aplink automobilį ratus suko daugybę interesantų - ne veltui. „Golf R“ gali pasigirti tokiais pačiais techniniais komponentais kaip ir „Audi S3“.
Po variklio gaubtu slypės dviejų litrų darbinio tūrio motoras išvystantis 300 arklio galių ir 380 NM sukimo momentą. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 4.9 sekundės.
„Golf R“ bus siūlomas su trijų ir penkerių durų kėbulais.
Prekyboje greitasis „Golfas“ pasirodys šių metų pabaigoje ir kainuos nuo maždaug 132.000 litų.
Paskutinė „Volkswagen“ stendo žvaigždutė buvo taupiausias serijinis automobilis „XL1“. Futuristiškai atrodantis automobilis šimtui kilometrų turėtų suvartoti tik vieną litrą degalų. Kiek paaukotumėte už automobilį, kuris šimtui kilometrų suvartotų tik vieną litrą? Jeigu esate pasiruošę paaukoti 111.000 eurų - kreipkitės į artimiausią „Volkswagen“ atstovybę.