Vokietijoje ši automobilių kompanija atsivežė net tris naujienas : atnaujinta „Micra“, naujos kartos „Note“ ir naujos kartos „X-Trail“.
„Micra“
Pradėkime nuo pačios mažiausios „Nissan“ naujienos, kurią kompanija oficialiai pademonstravo dar šių metų birželį. Atnaujintas mažylis gavo veržliau atrodančią priekinę dalį, patraukliau atrodantį interjerą ir daugiau žaisliukų, kurie patiks jaunesnio amžiaus pirkėjams.
Nors tokio tipo automobiliai mūsų šalyje nėra populiarūs, tačiau patraukli kainodara turėtų priversti lietuvius į šį mažylį atsisukti dar kartą.
„Note“
Aukso viduriukas - taip būtų galima apibūdinti naujos kartos „Note“. Nors šį modelį galėjome išvysti Ženevos automobilių parodoje, tačiau pačiupinėti ir apžiūrėti naująjį „Note“ iš arčiau - galėjome būtent Frankfurte.
Pasak kompanijos atstovų, naujasis „Note“ buvo kuriamas europiečiams. Visi automobilio konstrukciniai ir dizaino kūrimo darbai vyko D.Britanijoje ir Ispanijoje veikiančiuose „Nissan“ technikos centruose. Tad galima sakyti, jog tai yra europietiškas automobilis.
Pristatant naująjį „Note“, gamintojas labai stipriai akcentuoja modernias technologijas. Viena iš įdomesnių technologijų, kuri bus montuojama į „Note“ -„Safety Shield“. Pasak gamintojo, ši technologija leis ne tik sumažinti avarijos riziką, bet ir padės informuoti vairuotoją apie jį supančią aplinką. Ji turėtų padėti išvengti atsitiktinių atsitrenkimų ar nubrozdinimų ( pravartų vairuotojams, kuriems trūksta įgūdžių!).
Lietuvoje naujasis „Note“ kainuos nuo 39.990 litų. Tačiau mūsų nuomone, daugelis „Note“ pirkėjų rinksis modifikaciją su dyzeliniu varikliu, kuri kainuos maždaug 48.000 litų.
„X-Trail“
Tikras visureigis! Taip šį modelį apibūdindavo „X-Trail“ savininkai. Patikimas, tvirtas, nepretenzingas automobilis daugeliui tapo puikiu šeimos draugu. Frankfurte svarbiausia „Nissan“ premjera buvo naujos kartos „X-Trail“, kuris pasikeitė ne tik dydžiu, bet ir koncepcija.
Prezentacijos metu kompanijos vadovas teigė, jog kuriant naująjį „X-Trail“ buvo atsižvelgta į buvusio modelio svarbiausia savybes : tvirtumas, patikimumas, puikus kainos ir kokybės santykis. Tačiau prie viso šio kokteilio „Nissan“ pridėjo modernią išvaizdą ir naujausias „Renault-Nissan“ technologijas.
Demonstruojant naująjį „X-Trail“ akcentavo naująją „NissanConnect“ sistemą. Naujausioji „NissanConnect" versija jau leidžia prijungti prie sistemos išmanųjį telefoną, kad būtų galima palaikyti ryšį su išoriniu pasauliu bet kur ir bet kada. Ši nauja sistema „NissanConnect" per didelį lietimui jautrų ekraną.
Tačiau pasižiūrėkime į naująjį „X-Trail“ iš kitos pusės. Naujos kartos „X-Trail“ turi modernią elektroninę keturių varomųjų ratų sistemą. Priklausomai nuo jūsų nuotaikos, mygtuko paspaudimu galite pasirinkti dviejų varančių ratų režimą, automatinį režimą arba keturių varomųjų ratų režimą.
Dar viena svarbi naujiena, kurią sutiksime naujos kartos „X-Trail“ - „Active Ride Control". Sistema „Active Ride Control" stebi kelio paviršių ir užfiksuoja jo nelygumą, dėl kurio automobilis gali įsisiūbuoti. Kelio dangą stebintys davikliai automatiškai pakoreguoja amortizatorių darbą.