VAG koncernui priklausantis automobilių gamintojas Porsche, praėjusių metų pavasarį, pristatė serijinei gamybai paruoštą Porsche 918 Spyder, kuris tapo pačiu greičiausiu ir ekonomiškiausiu markės modeliu. Naujasis markės superautomobilis gavo ne tik visiškai naują 4.6 litro, aštuonių cilindrų benzininį variklį, bet ir du elektrinius variklius, kurie išvysto net 279 arklio galias.
Porsche 918 Spyder šiuo metu neabejotinai yra pažangiausias markės modelis. Ar šiame modelyje panaudotos technologijos bus montuojamas į pigesnius markės automobilius?
Be abejo. Kurdami šį automobilį galvojome ir apie kitus Porsche šeimos narius. Keletas modelių jau dabar turi keletą techninių sprendimų, kuriuos panaudojome 918 Spyder. Kalbant apie hibridinę pavarą, ją puikiai pritaikėme Panamera sedane.
Ką šis modelis reiškia jums? Būtent jūsų dėka šis automobilis išvydo dienos šviesą ir tapo tkru pavyzdžiu visai industrijai.
Net negaliu apsakyti kiek daug. Jeigu už šio automobilio būtų stovėję žmonės, kurie ieško tik preteksto pasirodyti, nemanau, kad Porsche 918 Spyder būtų toks ypatingas ir išskirtinis. Galiu tik pasidžiaugti, kad Porsche vadovybė ir VAG koncernas suteikė visišką laisvę ir neįtakojo automobilio kūrimo eigos. Mes tik ateidavome į Porsche valdybą, pasakydavome kaip mes įsivaizduojame automobilį, kaip jis atrodys, o jie mus su didžiausiu entuziazmu išlydėdavo.
Ar hibridinės jėgainės panaudojimas Porsche 918 Spyder reiškia, jog ateityje visi Porsche modeliai bus hibridiniai?
Griežtėjant išmetamųjų dujų reikalavimams, brangstant kurui, kol kas tai yra vienintelė išeitis. Iš tikro, hibridinės jėgainės mums padeda gelbėti automobilių sportą, kuris yra beprotiškai brangus mūsų kompanijai. Pasižiūrėkite į šiuolaikines tendencijas, naujausi ir greičiausi bolidai naudoja hibridines jėgaines.
Koks buvo didžiausias iššūkis kurianti naująjį Porsche 918 Spyder?
Turbūt didžiausias iššūkis buvo, jog tai yra visiškai naujas automobilis. Turėjome pradėti viską nuo pradžių, o tai nėra lengva, kai kalbame apie neįtikėtinai greitą superautomobilį, kurio vidutinės kuro sąnaudos turi neviršyti trijų litrų. Visi komponentai yra visiškai nauji, todėl reikėjo pagalvoti ir apie jų patikimumą.
O ar buvo lengvų užduočių?
Sugalvoti pavadinimą (juokiasi). Net neatsimenu ar lengvų užduočių buvo.
Kodėl kurdami naująjį Porsche superautomobilį, nusprendėte panaudoti hibridinę jėgainę?
Tai buvo vienintelė išeitis parodyti pasauliui ko gali tikėtis artimiausioje ateityje. Kiekvienais metais automobilių industrijos reikalavimai griežtėja, todėl kiekvienas inžinierius turi pagalvoti kaip jų kuriamas automobilis atrodys. Šiais laikais patys greičiausi automobiliai nebegali naudoti tik įprastų vidaus degimo variklių. Reikia ieškoti naujų būdų kaip iki 100 ar 300 km/val. įsibėgėti greičiau negu iki šiol.
Ar jums labai svarbūs Niurburingo trasos įveikimo laikai?
Be abejo.
Porsche pagamins tik 918 šio modelio vienetų. Kada galime tikėtis kito kompanijos vėliavnešio?
Ne greit. Tikrai ne greit. Tokį automobilį galima sukurti kartą per dešimt metų. Porsche flagmanas turi parodyti kryptį, kuria eina ne tik gamintojas, bet ir automobilių industrija. Porsche 918 Spyder puikiai atspindi šiuolaikines tendencijas. Greitas, ekonomiškas, nuostabiai valdomas. Sunku pasakyti kaip greičiausias markės automobilis atrodys po dešimties metų.
Porsche 918 Spyder galerija :