Kol kas tik „Sauber“ oficialiai patvirtino komandos sudėtį kitiems metams, kai kurie pilotai turi ilgalaikius kontraktus, bet per pastaruosius kelis mėnesius atsirado naujų gana įdomių gandų...
Pasaulio čempionų komandos sudėtis vargu ar pasikeis. Kontraktai su L. Hamiltonu bei N. Rosbergu patvirtinti, kokių nors permainų galimybė tėra tik hipotetiška.
Pati komanda kol kas atsisako svarstyti sklandančius gandus dėl Kimio Raikkoneno ir tik patvirtino, kad artimiausiu metu ateis laikas priimti kokį nors sprendimą dėl suomio. Po 10 etapų Kimis nusileidžia savo komandos kolegai Sebastianui Vetteliui 84 taškais asmeninėje įskaitoje. Kas galėtų pakeisti suomį, jei komanda su juo nepratęs kontrakto?
Vienas iš kandidatų yra Nico Hulkenbergas, bet toks įvykių vystymasis yra mažai tikėtinas. Pagal gandus, 2013 metų rudenį „Ferrari“ iš „Sauber“ komandos gavo šio vokiečio pasirodymų telemetrijos duomenis, kurie dėl tam tikrų priežasčių italų ekipos netenkino, todėl tada kontraktas su Hulkenbergu ir nebuvo pasirašytas.
Kur kas realesnis kandidatas yra kitas suomis – Valtteri Bottas, sklandė netgi gandai, jog „Ferrari“ už šį pilotą „Williams“ siūlė 4 mln. eurų išeitinę kompensaciją, tuo tarpu pati „Williams“ prašė net 15 mln. eurų.
Keletą kartų buvo paminėta ir Maxo Verstappeno pavardė, bet dabar „Red Bull“ nereikia išeitinės kompensacijos, o kitais metais šio piloto vertė gali gerokai išaugti.
Dar yra keletas „Ferrari“ jaunimo akademijos auklėtinių, bet labai rimtų pasiekimų jie kol kas nėra pasiekę.
„Red Bull“ ir „Toro Rosso“
Komandų, priklausančių „Red Bull“ korporacijai, sudėtyse ne kartą buvo labai netikėtų permainų, čia daug kas priklauso nuo Helmuto Marko pozicijos ir situacijos su „Renault“ jėgos agregatais. Beje, paprastai permainos čia vyksta po dviejų sezonų, o rusas Daniilas Kvyatas komandoje kol kas tik vienerius metus, kaip ir abu „Toro Rosso“ debiutantai.
Permainų tikimybė šiose komandos yra minimali, bet kalbos apie tai, jog savininkas Dietrichas Mateschitzas apskritai praranda domėjimąsi „Formule-1“, yra itin svarbios. Bet po Austrijos GP etapo tokios kalbos aprimo.
„Williams“
Neseniai atsirado gandas, kad į „Williams“ gali pereiti Romainas Grosjeanas, beje, jei komandą paliktų V. Bottas, tai jį komandoje pakeistų prancūzas, o jei Valtteri pasiliks, Romainas pakeis Felipe Massą.
Beje, yra dar ir Alexas Lynnas, kuris dabar komandoje dirba su simuliatoriumi ir lenktyniauja GP2 serijoje -Claire Williams labai gerai atsiliepia apie jo potencialą.
Komanda kol kas nekomentuoja situacijos su pilotais, keletą kartų nuskambėjo jos pareiškimai, kad „Williams“ yra patenkinta dabartine pilotų sudėtimi ir nori ją išsaugoti.
„McLaren Honda“
Tai dar viena komanda, kurioje situacija su pilotais yra ne visai aiški. Iš dalies priežastimi gali būti didelis nusivylimas rezultatais sezono pradžioje – du pasaulio čempionai daugiau kovojo su mašinomis, o ne su varžovais – labai daug kas priklausys nuo to, kaip jiems seksis antroje sezono pusėje.
Yra spėjama, jog Jensonas Buttonas užbaigs savo karjerą ir tapos naujuoju „Top Gear“ laidos vedėju. Jei vakansija komandoje atsiras, ją realiausiai užimtų Stoffelis Vandoorne, kuris šiemet dominuoja GP2 lenktynėse. Kartu Kevinas Magnussenas taip pat nepraranda vilties.
Sergio Perezo finansiniai rėmėjai įneša labai didelę dalį į komandos iždą, todėl pernai komanda su juo pasirašė ilgametę sutartį, taigi, jei meksikietis negaus naudingesnio kontrakto, jis pasiliks šioje komandoje.
Apie Nico Hulkenbergo kontrakto terminą komanda nieko nesako – jis pernai spalį buvo pratęstas tik 2015 m. sezonui, todėl viskas priklausys nuo to, kokie bus vokiečio planai. Kalbama, jog N. Hulkenbergas yra labai arti to, kad kitais metais jis visiškai atsiduos ištvermės lenktynėms.
„Sauber“
„Sauber“ patvirtino savo sutartis dar iki vasaros pertraukos. Felipe Nasras ir Marcusas Ericssonas pasilieka komandoje.
Visai įmanomas šios komandos savininko pasikeitimas. Pastoras Maldonado įneša didelę dalį komandos pajamų ir kol PDVSA finansuos venesueliečio pasirodymą, be kontrakto jis tikrai neliks. Jo komandos draugo vardas priklausys nuo naujojo savininko pozicijos, jei ši komanda bus parduota. Kol kas „Lotus“ komandai situacija su pilotais nėra labai svarbi – ji turi kur kas rimtesnių problemų.
Tikėtina, kad „Manor“ komandai vis tik pavyks užbaigti šį sezoną, iš esmės dėl to, kad pernai Jules Bianchi iškovojo kelis taškus, bet ar komanda suras finansavimą kitiems metams – didelis klaustukas. Jei komanda toliau tęs egzistavimą, problemų su pilotais, kurie turi nedidelę rėmėjų finansinę paramą, neturėtų iškilti.
Keletą mėnesių yra kalbama, kad naujoje amerikiečių komandoje savo karjerą pratęs Estebanas Guttierezas arba Jeanas-Ericas Vergne, o jų komandos kolega bus koks nors jaunas „Ferrari“ akademijos auklėtinis.
Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt