„Ford Transit Custom“ išgyveno košmarišką veiklos maratoną. Rūsti koncerno bandymų programa numato 6 mėnesius nenutrūkstamo važiavimo, kurio metu 150 besikeičiančių vairuotojų nuvažiavo atstumą, prilygstantį 5 milijonams kilometrų arba 10 metų eksploatacijos normaliomis sąlygomis.
Trečdalį bandymų laiko „Ford“ buvo genamas maksimaliu greičiu, aplinkos temperatūra svyravo nuo 40 laipsnių karščio iki 40 laipsnių šalčio. Rūstūs bandymai lėmė daugiau nei 100 reikšmingų patobulinimų serijiniame „Transit Custom“.
„Nemanau, kad daug pirkėjų gali patikėti, kad jų „Transit Custom“ yra išgyvenęs šitokį pragarą. Mes sukuriame blogiausias įmanomas automobilio eksploatavimo sąlygas ir esame patenkinti tik tuomet, kai jis išgyvena visą bandymų programą be jokių problemų. „Transit Custom“ taip ir padarė“, - pasakojo „Ford of Europe“ komercinių automobilių padalinio vyriausiasis inžinierius Barry Gale‘as.
Kurdama programą koncerno komanda analizavo 600 komercinių automobilių, naudojamų 7 skirtingose šalyse ir nuvažiavusių daugiau nei 10 milijonų kilometrų, gyvavimo ciklus, problemas ir gedimus, siekiant suvokti, kas yra didžiausi tokių automobilių priešai įprastose jų eksploatavimo sąlygose.
Belgijoje vykusiuose bandymuose buvo sukurtos realiame gyvenime sunkiai įsivaizduojamos sąlygos. Juk sunku įsivaizduoti, kad automobilis du mėnesius važiuotų maksimaliu greičiu, arba, mėnesį suktų aštuoniukę bandymų aikštelėje? Važiuoklės tvirtumo bandymuose „Transit Custom“ 60 km/h greičiu trenkdavosi į 14 centimetrų aukščio kelkraštį, arba, 5200 kartų įveikė duobėtą kelio atkarpą 70 km/h greičiu. Arba, 12 savaičių važiavo žvyrkeliu, kurį keitė druskos ir purvo balos bei labai drėgno oro kameros.
„Transit Custom“ taip pat išgyveno rūsčiausią realaus pasaulio išbandymą 40 laipsnių karštyje Dubajuje ir 40 laipsnių šaltyje Suomijos Šiaurėje. Visa tai vyko realiuose keliuose.
Tuo tarpu laboratorijoje 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis „Duratorq“ variklis buvo priverstas 46 dienas be pertrūkių veikti simuliuojant didžiausią leidžiamą vežti krovinį ir skirtingas kelio dangas.
Bandymų metu buvo išaiškinta ir neutralizuota daugiau nei 100 potencialių problemų, su kuriomis nebesusidurs naujojo „Transit Custom“ pirkėjai. Po bandymų buvo sustiprinta variklio tvirtinimo sistema, kai kurios kėbulo dalys ir pan.
„Automobilio bandymai pasiekiant jo galimybių ribą ir ją peržengiant leidžia sukurti patikimesnį ir tvirtesnį produktą. Galop tai atsiperka mūsų klientams, kuriems „Transit Custom“ reikalingas kaip įrankis kasdienėje veikloje“, - pridūrė B.Gale‘as.
„Inchcape Motors“ salonuose „Transit Custom“ pasirodys antroje šių metų pusėje.